تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

استاندار:

بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام تیرماه ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می رسد

بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام تیرماه ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می رسد
ایلام - استاندار ایلام از بهره برداری بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: زیرساختی های خدماتی این بیمارستان نظیر راه دسترسی، تامین برق، آب و گاز تا ۴۵ روز آینده تکمیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری در نشست هماهنگی بهره برداری از بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام اظهار داشت : در حال حاضر این بیمارستان دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار ایلام یادآور شد: باید نظارت ها بر روند اجرای این پروژه بیشتر شود تا این بیمارستان برای خدمت رسانی به مردم طبق زمانبندی مشخص شده به بهره برداری برسد.

وی از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خواست: برای تسریع در زمان بهره برداری بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام تیمی بمنظور نظارت و بازرسی با حضور مدیر کل دفتر فنی، مدیر کل دفتر بازرسی استانداری و فرمانداری ایلام را تشکیل تا مراحل کار را رصد و گزارش های میدانی و عملیاتی را بصورت هفتگی اعلام کنند.

نوذری با تاکید بر اجرای کار دقیق و سریع توسط پیمانکار خواستار تشکیل کمیته ای برای رفع معارضین اجتماعی با هماهنگی فرمانداری، دادستانی و بازرسی استانداری شد.

بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام در ۹ طبقه و در زمینی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع و زیربنای ۳۵ هزار مترمربع شامل بخش‌های مختلف بیمارستانی، پاراکلینیکی و تخصصی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.