تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

۲ مورد جدید فوت ناشی از کرونا در ایلام ثبت شد

۲ مورد جدید فوت ناشی از کرونا در ایلام ثبت شد
ایلام -رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام‌ گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به سوم خردادماه، ۲ نفر کرونا مثبت جان خود را در این استان از دست دادند.

دکتر محمد کریمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: با این احتساب افراد فوت شده طی شبانه روز گذشته تعداد فوتی ها تا این لحظه به ۷۸۰ نفر رسیده است.

وی افزود: همچنین در این مدت(شبانه روز گذشته) ۳۱ بیمار جدید در مراکز درمانی بستری شدند که با این احتساب تعداد بستری های موجود استان به ۱۰۳ نفر افزایش یافت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: بیشترین تعداد بستری ها در شبانه روز گذشته مربوط به شهرستان های آبدانان با ۹ نفر، دهلران با ۶ نفر و ایلام با پنج نفر بوده است.

دکتر کریمیان ادامه داد: همچنین از بستری های جدید پنج نفر مربوط به مهران، سه نفر ایوان، ۲ نفر دره شهر و یک نفر نیز مربوط به چرداول است.

وی تاکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ ابتلای جدید کرونا شناسایی شده و مجموع مبتلایان استان به ۳۸ هزار و ۴۴۶ نفر افزایش یافته است.

کریمیان بیان کرد: شهرستان های ایلام، چوار، مهران و آبدانان در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد کرونا قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.