تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

اول آذرماه، آغاز محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی مقابله با کرونا در ایلام

اول آذرماه، آغاز محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی مقابله با کرونا در ایلام
ایلام - نگاه اقتصاد - رئیس پلیس راه استان ایلام از اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های جدید در راستای مقابله با گسترش ویروس کرونا خبر داد.

سرهنگ “رضا همتی زاده” در گفت و گو با کانال خبری پلیس اظهار داشت: با توجه به تقسیم بندی شهرها به وضعیت قرمز، نارنجی و زرد ممنوعیت های ترددی به مرحله اجرا در می آید.

این مقام انتظامی افزود: بر این اساس از اول آذرماه، ورود خودروهای با پلاک شخصی غیر بومی به شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و ورود به شهرهای قرمز یک میلیون تومان جریمه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تردد به شهرهای زرد به صورت عادی بوده و تردد وسایل نقلیه شهرهای زرد به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع می باشد.

رئیس پلیس راه خاطرنشان کرد: ثبت تخلفات مربوط به تخطی از محدودیت های اعمالی بوسیله سامانه های الکترونیکی و دوربین های مخصوص کنترل تخلفات انجام می شود و لذا رانندگان وسایل نقلیه شخصی بایستی از هرگونه تردد غیرضروری اجتناب نمایند.

همتی زاده در خصوص زمان اجرای محدودیت ها اظهارداشت: از روز شنبه اول آذر کلیه اقدامات گفته شده به مرحله اجرا درخواهدآمد و وردی شهرها کنترل و از ورود خودروهای باپلاک غیر بومی به شهرهای نارنجی و قرمز ممانعت به عمل خواهد آمد.

این مقام مسئول در پایان گفت: کلیه تدابیر و محدودیت های وضع شده در راستای حفظ سلامت جامعه بوده و همه بایستی خود را تابع دستورات بهداشتی ستاد مقابله با کرونا بدانیم و به وظیفه قانونی، اخلاقی، شرعی و اجتماعی خود در راستای صیانت از جان خود و دیگران در برابر این ویروس، عمل نماییم تا انشالله در آتی شاهد کنترل گسترش این بیماری در جامعه باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.