تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۳۷

شش مقام آور ملی فرهنگ و رسانه ایلام تجلیل شدند

شش مقام آور ملی فرهنگ و رسانه ایلام تجلیل شدند
ایلام - شش مقام آور عرصه فرهنگ و رسانه استان ایلام که در سال ۹۹ حایز رتبه ملی شده اند در آیین سومین برنامه عصر سپاس تجلیل شدند.

 

این برنامه شامگاه دوشنبه در نگارخانه مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی با حضور مسوولان فرهنگ‌و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در این آیین هدف از برگزاری این ویژه برنامه را تجلیل از فعالان و چهره های برجسته حوزه فرهنگ، هنر و رسانه، مسوولان انجمن های فرهنگی، هنری و برگزیدگان جشنواره های مختلف سال ۹۹ عنوان کرد.

عمران خوداموز اظهار کرد: محفل امروز سومین برنامه عصر سپاس است که دو مرحله آن به تقدیر از هنرمندان رشته تاتر، خوشنویسی و ادبیات اختصاص داشت و ۱۳ هنرمند در قالب آن مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: در قالب ویژه برنامه عصر سپاس قرار است در مجموع ۲۱ مقام‌آور حوزه فرهنگ، هنر و رسانه این استان که در طول سال ۹۹ حایز بیش از ۳۰ رتبه سطح منطقه ای، ملی و بین المللی جشنواره‌های مختلف شده اند تجلیل شوند.

وی ادامه داد: این برنامه از اردیبهشت‌ماه آغاز شد که با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در چند نوبت با تعداد محدود برگزار خواهد شد.

در این برنامه از حبیب الله بخشوده، قدرت ملکی، نور محمد ناصری، سمیه مهری و نورمراد رضایی برگزیدگان کنگره ملی شعر عقیق و ارغوان و همچنین آزاده خُرّم خبرنگار ایرنا مرکز ایلام و برگزیده جشنواره ملی رسانه ای تجلیل شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.