تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

فرمانده سپاه:

امکانات سپاه ایلام برای مقابله با شیوع کرونا بسیج شد

امکانات سپاه ایلام برای مقابله با شیوع کرونا بسیج شد
.

 

ایلام – فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با اشاره همراهی و همگرایی مردم و مسوولان برای مقابله با شیوع کرونا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول مدت شیوع این بیماری تمامی امکانات خود را برای مقابله با آن در اختیار مجموعه بهداشت و درمان قرار داد.

سردار جمال شاکرمی روز سه شنبه در جلسه ستاد کرونای استان ایلام با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: دشمنان و معاندان تلاش بسیاری کردند که از موضوع کرونا به سود اهداف شوم خود بهره برداری کنند اما همدلی مردم و مسوولان اجازه نداد خواب شوم دشمنان را تعبیر شود.

وی افزود: سپاه استان ایلام با تمام توان و امکانات به یاری دانشگاه علوم پزشکی آمد و بضاعت خود را در اختیار ستاد کرونا و مسوولان کادر درمان استان قرار داد، هرچند سپاه استان ایلام به نسبت سایر استان ها از امکانات و تجهیزات کمتری برخوردار است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام یادآور شد: اما در این مدت و پس از شیوع کرونا سه هزار متر مربع به زیرساخت های سپاه برای مهار ویروس کرونا استان اضافه شد.

شاکرمی به اجرای طرح موفق سلامت محله محور شهید قاسم سلیمانی در استان ایلام اشاره و اضافه کرد: با اجرای این طرح از آذر تا اسفندماه ۹۸ درصد میزان فوتی های استان ایلام کاهش یافت و این طرح در استان کوچکی چون ایلام بهتر جواب داد.

وی ادامه داد: البته در اجرای موفق طرح غربالگری سلامت محله محور شهید قاسم سلیمانی مشارکت مردم، علوم پزشکی، هلال احمر، بسیج و سایر دستگاه ها تاثیرگذار بود.

شاکرمی در مورد کمک های مومنانه استان ایلام هم توضیح داد: در این مدت شیوع کرونا تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان کمک های مومنانه با همکاری خیرین، پویش های مردمی، ارگان هایی چون بنیاد مستضعفان و برکت، دستگاه های اداری و نظامی بین خانواده های محروم یا آسیب دیده از کرونا یا خانواده های مبتلا به این ویروس توزیع شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این نشست گفت: چهار پیک شدید و کشنده کرونا در استان ایلام شیوع پیدا کرد که با همکاری مردم و مسوولان به خوبی مدیریت و مهار شد.

سردار دلاور القاصی مهر یادآور شد: نیروهای پلیس راه در ۲۱ نقطه ورودی و خروجی، تردد خودروها به داخل و خارج استان را کنترل و مدیریت و از ترددهای غیرمجاز جلوگیری شد.

وی افزود: ۱۲۵ هزار خودرو به علت نداشتن برگه تردد مجاز به مقصدهای خود عودت داده شدند و هفت هزار و ۹۰۰ مورد جریمه به علت عدم استفاده از ماسک ثبت شد.

القاصی مهر یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات پلیس نظارت بر اصناف بود که تاکنون ۲۴ هزار و ۴۰۵ مورد بازدید قرار گرفت و نزدیک به یک هزار و ۴۷۰ واحد به علت تخلف از مصوبه های ستاد کرونا پلمب شدند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.