تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲

مدیرکل مدیریت بحران:

مصرف برق مشترکان خانگی ایلام باید ۳۰ درصد کاهش یابد

مصرف برق مشترکان خانگی ایلام باید ۳۰ درصد کاهش یابد
ایلام - مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: ادارات به میزان ۵۰ درصد و مشترکان خانگی ۳۰ درصد باید کاهش مصرف برق داشته باشند.

 

آیت قیصربیگی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: تمامی دستگاه ها موظف هستند علاوه بر عدم استفاده از کولر گازی مجهز به ژنراتورهای تامین برق اضطراری باشند.

وی تاکید کرد: همه ادارات در زمان پیک مصرف برق باید به جای استفاده از شبکه های توزیع برق از ژنراتورهای اضطراری بهره گیری کنند و همچنین میزان مصرف ژنراتورها باید افزایش یابد.

قیصربیگی یادآور شد: یک تیم بازرسی متشکل از کارشناس مدیریت بحران و حراست استانداری و کارشناس شرکت برق با سرکشی به ادارات میزان مصرف برق ادارات، استفاده این مراکز از وسایل سرمایشی و داشتن ژنراتورهای تامین برق اضطراری را پایش و رصد می کنند.

وی با بیان اینکه قطعی برق بیمارستان ها و اروژانس ها نباید صورت بگیرد، ادامه داد: باید برق بیمارستان ها و اورژانس ها به طور مداوم وصل باشد و در صورت الزام به قطعی برق این مراکز باید قبل از اجرای قطع برق به مسوولان این مراکز درمانی برای استفاده از ژنراتورهای تامین برق اضطراری اطلاع داده شود.

وی ادامه داد: طی مذاکرات انجام گرفته با شرکت برق و سازمان صنعت معدن و تجارت تمام واحدهای نانوایی، کارگاه های تولیدی و شهرک های صنعتی باید مجهز به ژنراتور باشند و نیز باید ساعت قطع برق کارخانه ها و کارگاه های تولیدی برای جلوگیری از متضررشدن این واحدها و آسیب دیدن تاسیسات آنها از قبل مشخص و تعیین شود.

قیصر بیگی با بیان اینکه ساعت پیک مصرف ۱۲ تا ۱۸ عصر و ۲۱ تا ۲۳ شب است، از همه مشترکان خانگی و اداری خواست نسبت به کاهش مصرف برق در این ساعات اهتمام و توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایرنا، تعداد کل مشترکان برق استان ایلام ۵۸۰ هزارنفری ایلام ۲۳۰ هزار مشترک است که بیشتر آنها خانگی است و حدود ۳۰ درصد مشترکان برق در محدوده شهرستان ایلام قرار دارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.