تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

دهلرانی ها زیر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ندای استکبارستیزی سر دادند

دهلرانی ها زیر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی  ندای استکبارستیزی سر دادند
ایلام- دهلرانی‌ها در ۲۲ بهمن با حضور گسترده خود زیر پرچم سه رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ندای استکبار ستیزی سرداده و وحدت و انسجام خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم مرزدار، ولایت مدار و شهیدپرور دهلران ۲۲ بهمن با مشت‌های گره کرده و در زیر پرچم سه رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ندای مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.

راهپیمایی دشمن‌شکن این مردم همیشه در صحنه و البته وفادار به انقلاب و ارزش‌های اسلامی، با بصیرت و ولایت مدار، از میدان انقلاب به سمت میدان بسیج با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری ایلام برگزار شد.

مردم شهیدپرور دهلران، با شعارهای “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در این راهپیمایی منعکس‌کننده این پیام به دشمنان و بدخواهان نظام بود که ما نسل جوان امروز ایران اسلامی نیر، با دشمنان ملت، نظام و انقلاب که همیشه به دنبال توطئه و کینه‌توزی هستند، دشمن هستیم و هرگز صحنه‌های دفاع از انقلاب را ترک نخواهیم کرد و به پرچم سه رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان‌های شهدا، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی وفادار هستیم.

کف خیابان‌های دهلران امروز ۲۲ بهمن ماه، مملو از جمعیتی بود که باز هم با حضورشان و با مشت‌های گره کرده، حمل دست نوشته‌ها و پلاکاردها، بر علیه استکبار خشم و نفرت خود را از بدخواهان و دشمنان نظام نشان دادند.

خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان سرافراز هم شاهد بودند که ملت همچنان بر عهد و پیمان خود با امام راحل و شهدا پایبند بوده و ادامه دهنده اهداف و آرمان‌های شهدا و انقلاب هستند.

امام جمعه دهلران در جمع راهپیمایان در میدان بسیج دهلران، اظهار کرد: ۲۲ بهمن سالروز به لرزه در آمدن استکبار جهانی و هیمنه پوشالی آنها است.

حجت‌الاسلام “سید محسن موسوی” افزود: توطئه های دشمنام همچنان ادامه دارد ولی بصیرت مردم و درایت و تدابیر ولایت فقیه، دشمن را در همه زمینه ها ناکام کرده است.

وی به جنایات آمریکا و اسرائیل اشاره و افزود:ملت ما دفاع مقدس را با سربلندی و اقتدار پشت سر گذاشت و تا به امروز نیز در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب حضور داشته و دارند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در ۱۱ اسفند با حضور باشکوه در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات خود خواهند افزود و سنگ تمام خواهند گذاشت و بار دیگر دشمن را منکوب خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، در پایان راهپیمایان با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل و با ندای “الله اکبر” قطعنامه سراسری راهپمیایی یوم الله ۲۲ بهمن را تائید کردند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.