تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کاشان:

گزینه اصلح رییس جمهوری با شاخصه‌های تراز انقلاب انتخاب شود

گزینه اصلح رییس جمهوری با شاخصه‌های تراز انقلاب انتخاب شود

رضا کاظمی روز پنجشنبه در نشست خبری با تاکید بر اینکه مردم در انتخابات، رییس جمهوری را انتخاب کنند که در گذشته مشکلی ایجاد نکرده و در آینده‌ نیز کارگشا باشد، افزود: باید نامزدی انتخاب شود که کلام امام راحل و سخنان رهبری آیینه کار، فکر و رفتارش باشد. وی توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و

رضا کاظمی روز پنجشنبه در نشست خبری با تاکید بر اینکه مردم در انتخابات، رییس جمهوری را انتخاب کنند که در گذشته مشکلی ایجاد نکرده و در آینده‌ نیز کارگشا باشد، افزود: باید نامزدی انتخاب شود که کلام امام راحل و سخنان رهبری آیینه کار، فکر و رفتارش باشد.

وی توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و ویژگی‌های مورد نظر مقام عظمای ولایت را فصل‌الخطاب دانست و اظهار داشت: باید کلام رهبری فرزانه را مبنای کار خود قرار داد که تاکنون با هوشمندی، روشنگری، بصیرت‌افزایی و رمزگشایی از نقشه‌ها و توطئه‌های مستمر دشمنان داخلی و خارجی مردم و کشور را در مسیر صحیح آن هدایت کرده است.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کاشان با تاکید بر اینکه به نامزدی می‌توان رای داد که درد نظام درک و ناملایمات را مشاهده کرده است، گفت: نامزد وفادار به خون شهیدان و پایبند به آرمان‌های آنان می‌تواند گزینه اصلح برای انتخاب و ناامیدی دشمنان از دست‌اندازی، مطامع و مقاصد آنان بر این نظام و کشور باشد.

گزینه اصلح رییس جمهوری با شاخصه‌های تراز انقلاب انتخاب شود

کاظمی، انتخاب نامزد با تراز انقلاب و پایبند به آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبری را عامل ناامیدی عناصر داخلی و دشمنان خارجی دانست و افزود: با آمدن چنین رییس جمهوری تمامی چپاولگران، رانت‌خواران، خائنان و دزدانی که در داخل و خارج چشم طمع به مال و اموال ملت و مملکت دوخته‌اند ناامید می‌شوند.

وی با بیان اینکه تراز انقلابی و تاثیر آن امروز در همه دنیا و حتی جبهه مقاومت به جایی رسیده که انقلاب سنگ در فلسطین و مقابله با رژیم اشغالی صهیونیست اسرائیل به پرتاب ۷۰۰ موشک ارتقا یافته است یادآورشد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز نمونه شاخصه انقلابی است که خالصانه، صادقانه و عاشقانه به مظلومان عالم خدمت کرد و مصداق همان سخن امام خمینی (ره) در جواب پرسش نیروهای پهلوی در زمان دستگیری است که گفت یاران من در قنداقه هستند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.