تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

امام جمعه ایلام:

حرکت اروپایی ها در قبال سپاه نسنجیده و غیرقانونی است

حرکت اروپایی ها در قبال سپاه نسنجیده و غیرقانونی است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه سپاهیان بازوان ولایت فقیه هستند، گفت: نگاه ها و امید کشور به قوای نظامی از جمله سپاه مقتدر و خادم است در حالیکه اروپایی ها در اقدامی غیرقانونی و نسنجیده اقدام به تحریم و تورویستی خواندن پاسداران کردند.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده و جمعی از کارکنان سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار داشت: حرکت مذبوحانه و حقیرانه پارلمان اروپا نشانه استیصال و درماندگی آنها در برابر اقتدار سپاه پاسداران و حریم انقلاب ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی فراز و نشیب های متعددی طی شده است افزود: همه ما سربازان اما زمان (عج) هستیم و در هجمه های سنگین اغتشاشات اخیر که با هدف براندازی جمهوری اسلامی ایران بود اما خللی به اراده این مملکت و مسیرش وارد نشد در حالیکه این هجمه ها می توانست هر کشوری را ساقط کند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: بزرگترین گناه انسان یاس و ناامیدی از رحمت الهی و غفلت از رحمت و مهربانی خداوند است و در عصر کنونی و در فشار گسترده تبلیغات دشمنان، انتظار فرج امام عصر یکی از رحمت ها و نعمت های الهی است.

وی به آغاز جشن های دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر حکومت شاهنشاهی اشاره کرد و ادامه داد: مسلمان به فرموده قرآن کریم نباید ذلیل و خوار دست کفار باشند و مردم ایران به واسطه قیام امام راحل (،ره) به واقعیت های سیاه جامعه در دوران حکومت پهلوی آگاه شدند و با حمایت از بیانیه های امامشان پای کار آمدند و با شکست رژیم شاهنشاهی و تشکیل یک حکومت دینی بر پایه معنویت منجی ایران و دولت های اسلامی شدند.

وی تاگید کرد: دهه فجر ایام الله و از روزهای ماندگاری در تاریخ جمهوری اسلامی است چرا که مردم ایران از یوغ استبداد رژیم دست نشانده و فاقد اختیار پهلوی آزاد شد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار اضافه کرد: مناقشات کنونی دولت آذربایجان با ایران و ارمنستان حاصل بی تدبیری و عدم آینده نگری رضاشاه در بخشیدن اراضی آرارات و قره سو به ترکیه بود و محمدرضا نیز با دنباله روی از پدر بحرین را به انگلیسی ها بذل و بخشش کرد و با تصویب لایحه کاپیتولاسیون آمریکایی ها را بر ایرانی ها چیره کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.