تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳

مدیرکل بحران استانداری ایلام:

مدیران در زیر کولرهای گازی نمی‌توانند مروج مدیریت مصرف برق باشند

مدیران در زیر کولرهای گازی نمی‌توانند مروج مدیریت مصرف برق باشند
.

 

مدیرکل بحران استانداری ایلام گفت: مدیران ما در زیر کولرهای گازی نمی‌توانند در حل مشکل برق موثر باشند بلکه خود باید پیشقدم باشند و مجموعه‌های تحت مدیریت را در کاهش مصرف برق مدیریت کنند.

«آیت قیصربیگی» در نشست مدیریت بحران استان با موضوع ارائه راهکارها برای کاهش مصرف برق در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار کرد: مشکلاتی که امروز صنعت برق با آنها دست و پنجه نرم می‌کند، غیرقابل انکار است اما مردم در نهایت برق می‌خواهند و باید برای حل این مشکل تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی با تاکید بر اینکه در ظرفیت‌ سازی برای تولید برق مشکل داریم، گفت: برای حل مشکل کمبود برق نیازمند راهکارهای جدید هستیم.

مدیرکل بحران استانداری ایلام تغییر ساعت اداری که هم اکنون در مناطق گرمسیری اعمال می‌شود و از ابتدای تیر در مناطق سردسیری نیز اعمال خواهد شد را از جمله کارهای خوب برای مدیریت مصرف برق عنوان و تاکید کرد: مدیران ما در زیر کولرهای گازی نمی‌توانند برای حل مشکل برق تصمیم بگیرند بلکه خود باید پیشقدم باشند و مجموعه‌های تحت مدیریت را در این باره مدیریت کنند.

قیصربیگی از بازرسی از ادارات به منظور پایش مصرف در روزهای آینده خبر داد و گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید برای تامین برق در ۲ ساعت اوج مصرف از ژنراتور استفاده کنند.

وی کاهش ۵۰ درصدی برق مصرفی در ادارات استان را ضروری و امکان پذیر دانست و تاکید کرد: این تیم‌ها در شهرستان‌ها نیز تشکیل خواهد شد و مطمئنا موثر خواهد بود.

مدیرکل بحران استانداری ایلام با تاکید بر اینکه بیمارستان‌ها و خانه‌های مردم برای تامین برق در شرایط اضطراری در اولویت قرار دارند ، تصریح کرد: خط قرمز ما مردم و بیمارانی است که حیاتشان به برق وابسته است.

قیصربیگی برخورد با رمز ارزها را از مهمترین کارهای انجام شده عنوان کرد و گفت: در این شرایط مدیران باید پاسخگوی مردم باشند و بدون تعارف با مدیران متخلف برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات تصریح کرد: باید تمهیدات لازم برای تامین برق در تمام شعبه‌ها اندیشیده شود.

«محمد محمدیان شمالی» سخنگوی شرکت توزیع برق استان ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه دستگاه‌های اداری سهم قابل توجهی در مدیریت مصرف برق در تابستان دارند و با انجام راهکارهای ساده می‌توان مصرف برق در دستگاه‌های اداری را کاهش داد، تصریح کرد: کنترل و تاکید بر خاموش کردن سیستم‌های سرمازای غیر ضرور، خاموش کردن لامپ‌ها و لوازم اداری بعد از وقت اداری از جمله این راهکارهاست.

محمدیان‌شمالی از تشکیل تیم نظارت بر مصرف برق در ادارات استان از امروز خبر داد و گفت: این تیم‌ها با نظارت برق استان، همکاری استانداری و دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان با استفاده از چک لیست‌های مشخص که توسط شرکت توزیع برق استان تهیه شده می‌شود کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق ادارات را در دستور کار قرار می‌ دهد و در این بازرس ها لیست ادارات پر مصرف به استانداری ایلام ارسال می شود./ایسنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.