تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

رییس سازمان برنامه و بودجه:

دستگاه های اجرایی ایلام ۱۰ درصد مصرف انرژی را کاهش دهند

دستگاه های اجرایی ایلام ۱۰ درصد مصرف انرژی را کاهش دهند
ایلام - رییس سازمان برنامه و بودجه ایلام از دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا ۱۰ درصد مصرف انرژی دستگاه خود را را اعم از برق و آب و گاز کاهش دهند.

 

رحمت اله قیصوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: دستگاه هایی که مصرف انرژی خود را کاهش نمی دهند، با کاهش اعتبار مواجه می شوند.

وی افزود: بهره وری درست منابع از ضوابط قانون بودجه است و دستگاه ها برای جلوگیری از کاهش اعتبار باید به مصرف درست منابع و صرفه جویی بهینه دقت داشته باشند.

رییس سازمان برنامه و بودجه ایلام تاکید کرد: پس از بررسی به دستگاه‌های اجرایی که مصرف انرژی آنها بیش از حد مجاز است، تذکر لازم داده خواهد شد.

قیصوری از رسانه ها، صدا و سیما و خبرگزاری ها خواست تا اطلاع رسانی مستمر لازم در خصوص مصرف درست منابع انرژی را به مردم آگاهی بخشی کنند و برای عبور از بحران کم آبی و قطعی برق همراهی بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: مصرف درست حامل های انرژی به عنوان یک وظیفه در ضوابط قانون بودجه آمده و باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه ایلام همچنین از فرمانداران استان نیز خواست تذکرات لازم در زمینه مصرف درست انرژی را به دستگاه های مجموعه شهرستان خود اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امسال به دلیل خشکسالی و کاهش نزولات جوی بر اساس بررسی های به عمل آمده با کمبود آب و قطعی برق مواجه هستیم به گونه ای که شرکت توزیع برق لیست ساعت قطع برق مناطق مختلف شهر ایلام را منتشر کرده و معمولا در ساعاتی از روز مردم با قطع برق و قطع آب مواجه می شوند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.