تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

به همت سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی؛

بخش کودک کتابخانه های عمومی ایلام به روز آوری شد

بخش کودک کتابخانه های عمومی ایلام به روز آوری شد
نگاه اقتصاد

 

با پیگیری و رایزنی سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بیش از۳۰۰ جلد کتاب به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کتابخانه های عمومی استان ایلام اهدا شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، با پیگیری و رایزنی سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی بیش از۳۰۰ جلد کتاب کودک به ارزش ۱۰۰میلیون ریال از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد به کتابخانه های عمومی استان ایلام اهدا شد.

فلاحی در جلسه دیدار با جمعی از کتابداران و بازدید از کتابخانه مرکزی ایلام بر ضرورت بروز رسانی منابع مکتوب و تجهیز کتابخانه های عمومی به جدیدترین تالیفات و آثار منتشر شده تاکید کرد.

این آثار پس از دریافت بر اساس نیاز و سهمیه بندی استاندارد در بین کتابخانه های عمومی استان توزیع و پس از ثبت و اعمال مراحل فنی در سیستم امانت و استفاده عمومی قرار می گیرند.

لازم به ذکر است منابع مکتوب مورد نیاز کتابخانه های عمومی از راههای گوناگون مانند سهمیه اهدایی از طرف نهاد کتابخانه های کشور، اهدایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اشخاص حقیقی و حقوقی تامین می شود و این کتب پس از دریافت مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و براساس نیاز در کتابخانه ها توزیع می شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.