تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸

گل‌محمدی:

به هر ساز سازمان لیگ رقصیدیم/ حرف بزنیم جریمه می‌شویم

به هر ساز سازمان لیگ رقصیدیم/ حرف بزنیم جریمه می‌شویم
تهران- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس نمی‌خواهد برنامه‌ریزی به سود این تیم انجام شود بلکه ما نمی‌خواهیم برنامه‌ریزی به ضرر تیم ما باشد،؛ دوست نداریم و نمی‌خواهیم لیگ و فوتبال را زیر سوال ببریم و همواره دنبال عدالت بوده‌ایم.

«یحیی گل‌محمدی» در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اینکه لیگ تعطیل شد تمرینات پرسپولیس را یک هفته‌ای تعطیل کردیم. بازیکنان به این تعطیلی نیاز داشتند، یک سال سخت و فشرده فوتبالی را پشت سر گذاشته بودند و باید استراحت می‌کردند. اکنون سومین جلسه تمرین است که برگزار می‌کنیم و برنامه خوبی داریم که به شرایط مسابقات برگردیم.

وی افزود: ما می‌خواهیم و دوست داریم تمام تمرکزمان روی تمرینات باشد ولی مشکلات مالی و احکام جدیدی که علیه پرسپولیس صادر می‌شود، آزاردهنده است، این مشکلات پیش از این نیز وجود داشت و الان هم وجود دارد الان هم تعداد پرونده‌ها بیشتر شده است.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس ماه‌ها پول نگرفتند اما تحمل کردند تا باشگاه به مشکل نخورد؛ از خودگذشتگی کردند و فشار زیادی را متحمل شدند تا مشکلات و موانع برطرف شود. وقتی به انتهای فصل نزدیک می‌شویم هم حساسیت مسابقات بیشتر می‌شود و هم باید مشکلات بچه‌ها حل شود. امیدوارم فکر اساسی برای حل این مشکلات شود.

گل‌محمدی تصریح کرد: ما برای فصل بعد باید یک برنامه خوب داشته باشیم. مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شوخی‌بردار نیست. پرسپولیس باید یک تیم آماده و کامل داشته باشد که انتظارات برآورده شود، از همین الان هم باید به فکر آن بازی‌ها باشیم.

وی درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه شنیده می‌شود تعدادی از آنها پیشنهاد خارجی دارند، اعلام کرد: خیلی از بازیکنان دوست دارند در پرسپولیس بمانند و ادامه همکاری بدهند، صحبت‌هایی انجام شده است اما آنها نیز مشکلاتی دارند که باید رفع شود. بازیکنان من همه با کیفیت و خوب هستند و خیلی از تیم‌های ایرانی و خارجی آنها را می‌خواهند و پیشنهادات خوبی به آنها می‌رسد. حتماً باید برنامه‌ریزی و جلسات خوبی داشته باشیم تا ادامه همکاری‌ها صورت بگیرد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس باید در ۳۰ خردادماه در سوپر جام به میدان برود، گفت: یک سال است که در برنامه‌ریزی اذیت می‌شویم به هر سازی که سازمان لیگ زده است، رقصیدیم، انتظار داریم برابری و مساوات برقرار باشد اما این اتفاق رخ نمی‌دهد، در باتلاق نساجی به میدان رفته‌ایم.

گل‌محمدی تاکید کرد: پرسپولیس نمی‌خواهد برنامه‌ریزی به سود این تیم باشد بلکه نمی‌خواهیم برنامه‌ریزی به ضرر تیم ما باشد. ۶ بازیکن ملی‌پوش داریم، برای ما سی‌اُم بازی گذاشتند، ولی برای تیم‌های دیگر که یک بازیکن ملی‌پوش دارند، سی‌ویکم بازی گذاشتند! این چه معنی دارد؟ بازیکنان پرسپولیس خیلی زود در محل تمرین حاضر شوند ۲۶ خردادماه است نباید آنها استراحت کنند؟ در مورد این برنامه‌ریزی واقعاً، نمی‌دانم چه بگویم. نمی‌خواهم از کلمات دیگر استفاده کنیم، چون واقعاً دست به جریمه‌شان هم خوب است. تا حرف می‌زنیم سریع می‌گویند، ۱۰ میلیون، ۲۰ میلیون، ۷۵ میلیون جریمه؛ واقعاً نمی‌دانم چطور باید صحبت کنیم که هم حق‌مان را بگیریم، هم جریمه نشویم.

وی اظهار داشت: ما دوست نداریم و نمی‌خواهیم لیگ و فوتبال را زیر سوال ببریم و همواره دنبال عدالت بوده‌ایم و می‌خواهیم مسابقات و داوری عادلانه انجام شود. پرسپولیس به دنبال داستان نبوده و نیست و نخواهد بود و برنامه‌ریزی هر طور بوده انجام داده‌ایم. می‌خواهیم در برنامه‌ریزی عدالت برقرار شود.

سرمربی پرسپولیس افزود: آقای سهیل مهدی حداقل ببیند که تیم‌هایی که مدعی قهرمانی هستند، کدامیک جلوتر بازی کردند و کدامیک دیرتر؛ باید عدل، مساوات و برابری رعایت شود. تعداد مسابقاتی که ما زودتر از رقیب‌مان بازی می‌کنیم، باید با رقبا یکی باشد و این انتظار زیادی نیست و امیدوارم که دوستان لحاظ کنند.

گل‌محمدی درباره پیشنهادی که از یک باشگاه قطری داشت، این جملات را بر زبان آورد: پیشنهادی بود که به خاطر پرسپولیس و شرایط تیمی که داشت پاسخ منفی دادم.

وی در پاسخ به این پرسش که رادوشویچ در تمرینات به خاطر مشکلات مالی حاضر نشده است، گفت: او تا دیروز و روز پیش از آن اجازه داشت و امروز باید در تمرین حاضر می‌شد. پیگیر این مساله هستیم و تماس گرفتیم تا بازیکنان جوان بیایند تا تمرینات شکل بگیرد. او دروازه‌بان خوب و مهمی برای پرسپولیس است. به جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه هم گفتم که ما این مشکلات را داریم و باید سریع‌تر مشکلات حل شود.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: تیم ملی خوبی داریم و دست‌مان در تیم ملی پر است که تاکتیک و سیستم‌های مختلف داشته باشیم، برای اسکوچیچ و تیم ملی آرزوی موفقیت داریم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.