تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴

دعوت مدیر مخابرات منطقه ایلام برای مشارکت همگانی درانتخابات

دعوت مدیر مخابرات منطقه ایلام برای مشارکت همگانی درانتخابات
نگاه اقتصاد

 

مهندس اسدی مدیرمخابرات منطقه ایلام درپیامی کارکنان و جامعه بزرگ مخابرات استان را به شرکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه ایلام،مهندس اسدی ضمن دعوت از عموم کارکنان وخانواده بزرگ‌ مخابرات به جهت حضور حداکثری در انتخابات ۲۸خرداد۱۴۰۰ گفت : مردم ولایت مدار و قهرمان ایلام با حضور فعال و مشارکت جدی خود درانتخابات ، بار دیگر مردم سالاری دینی و شور و شعور سیاسی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

دو انتخابات مهم در ایران، ۲۸خردادماه امسال تلاقی یافته اند تا صحنه ای دیگر از عزم راسخ مردم این سرزمین مقدس و پایگاه شهیدان و ایثارگران و دوستداران اهل بیت علیهم السلام، برای مشارکت در سرنوشت خود، به نمایش گذاشته شود.

امروز مردم انقلابی و شهید پرور استان ایلام در آزمون مهم دیگری برای تجدید بیعت با آرمان های بلند انقلاب اسلامی در گستره عالم قراردارند و آن نیز مشارکت آگاهانه ، مصلحانه و بصیرت مدار در”سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وشورای شهر است که بفرموده مقام عظمای ولایت : مظهر همبستگی ملی است.

ملت فهیم ایران، روز ۲۸خردادماه گرد نهم می آیند تا ایرانی آباد را رقم بزنند و انشاء الله با حضور حداکثری درانتخابات ، بتوانیم بیش از پیش به آرمان های انقلاب بزرگ اسلامی دست یابیم.

اینجانب به نوبه خود، از عموم کارکنان پرتلاش ،جامعه بزرگ مخابرات و همچنین مردم بزرگوار استان ایلام دعوت می کنم تا بار دیگر، در انتخاباتی دیگر که نشانه جمهوریت این نظام درکنار اسلامیت آن است، حضوری پر شور داشته و شخص اصلح خود را انتخاب نمایند.

وعده ما ۲۸خرداد پای صندوق های رای

حشمت اسدی
مدیرمخابرات منطقه ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.