تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۵۳

۳۱ هزار چرداولی واجد شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد هستند

۳۱ هزار چرداولی واجد شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد هستند
ایلام - فرماندار چرداول گفت: ۳۱ هزار نفر در این شهرستان حائز شرایط شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای ۲۸ خرداد هستند.

 

سعیدرضا کریمیان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: مجموع جمعیت شهرستان ۴۳ هزار نفر است که از این تعداد ۳۱ هزار نفر واجد شرایط رای بوده و در این دوره از انتخابات رای اولی ها تقریبا ۷۰۰ نفر هستند.

وی اضافه کرد: برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد یک هیات بازرسی ، چهار هیات اجرایی و چهار نظارت در شهرستان چرداول تشکیل شده است.

فرماندار چرداول یادآور شد: تعداد روستاها دارای شرایط تشکیل شورا ۴۹ روستا به ترتیب: مرکزی ۱۰، شباب ۱۳ و بخش زاگرس ۲۶ روستا و همچنین شهرهای سرابله، شباب، آسمان آباد و بلاوه تره هستند.

کریمیان تاکید کرد: برای اخذ رای مردم سطح این شهرستان تعداد ۸۵ شعبه در نظر گرفته شده که ۸۰ شعبه ثابت و ۵ شعبه نیز سیار است.

وی در خصوص تعداد عوامل برگزار کننده انتخابات گفت: برای هر شعبه بصورت میانگین ۱۵ نفر کادر اجرایی حضور دارند و در مجموع بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر شامل عوامل: اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی و خدماتی را شامل می شود.
فرماندار چرداول مهمترین اقدامات هیات اجرایی انتخابات در شهرستان را افرایش تعداد شعب اخذ رای با توجه به شرایط کرونایی، برگزاری جلسات متعدد ستاد انتخابات و رفع کاستی شعب اخذ رای، آموزش اعضای اجرایی و بازرسی ستاد انتخابات، آماده سازی شعب اخذ رای، برگزاری جلسات با معتمدین و بزرگان و دهیاران، برگزاری جلسه با کاندیداهای شورای شهر در خصوص تبلیغات و پرهیز از ازدحام جمعیت، ‌
و جلسه با فعالین مجازی عنوان کرد.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.