تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵

امام جمعه:

مردم ایلام از آزمون انتخابات سربلند بیرون آمدند

مردم ایلام از آزمون انتخابات سربلند بیرون آمدند
،

ایلام _  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: علی رغم همه توطه های دشمنان ولی مردم سرافرار این استان همگام با دیگر هموطنان از آزمون انتخابات سربلند بیرون آمدند.

 

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار روز دوشنبه در گردهمایی بصیرتی مبلغان گام دوم (حماسه حضور) اظهار داشت: در انتخابات امسال ضدانقلاب های داخلی و خارجی متحد شدند تا با تشویق حضور نیافتن ملت در پای صندوق آرا به اصل نظام‌ ضربه وارد کنند و در این راه از ظرفیت قدرت رسانه ای غرب استفاده کردند.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه با هدایت های مقام معظم رهبری و حضور میلیونی آحاد ملت بزرگ ایران برگ زرین دیگری خلق شد و توطه های دشمنان نقش برآب شد.

 

امام جمعه ایلام تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه استان به خود می بالند که در این آزمون سربلند بیرون آمدند و به ندای رهبر انقلاب مبنی بر حضور پرشور در پای صندوق آرا لبیک و جزء استان‌های پیشرو بودند.

 

کریمی تبار زحمات نخبگان، جامعه اساتید حوزه و دانشگاه، مبلغان و اصحاب رسانه به جهت روشنگری و تشویق به حضور حداکثری مردم در پای صندوق آرا تقدیر کرد.

 

این همایش به پاس حماسه حضور در انتخابات و در آستانه فرا رسیدن اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام برگزار شد.

 

به‌گزارش ایرنا، استان ایلام در زمینه میزان مشارکت در انتخابات ۲۸ مردادماه رتبه سوم کشور را کسب کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.