تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰

مدیرکل بحران استانداری ایلام: پمپ بنزین ها موظف به اجرای طرح کهاب شوند

مدیرکل بحران استانداری ایلام: پمپ بنزین ها موظف به اجرای طرح کهاب شوند
ایلام - مدیرکل مدیریت بحران استانداری خواستار اجرایی شدن طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین) برای حفظ سلامت شهروندان شد و گفت: نیاز است شهرداری‌ها پسماندها و نخاله‌های ساختمانی را ساماندهی کنند.

 

آیت قیصربیگی روز یکشنبه در نشست قانون هوای پاک بر اجرایی شدن مواد قانونی هوای پاک تاکید کرد و افزود: هوای ما زمانی خوب می شود که قانون هوای پاک اجرایی شود و این مهم مستلزم برخورد با دستگاه‌هایی است که در این راستا قصور داشته اند.

وی هزینه عدم اجرای قانون را بیشتر از حوادث و سوانح طبیعی عنوان کرد و افزود: اگر مدیر در حوزه متبوع خود اشراف به قانون نداشته و یا نسبت به اجرای قانون تعهد کافی نداشته باشد، کارها سر موقع انجام نمی‌گیرد.

دبیر ستاد مدیریت بحران استان ایلام خواستار اجرایی شدن طرح کهاب در پمپ بنزین‌ها شد و تاکید کرد: در راستای صرفه‌جویی اقتصادی و برای حفظ سلامت شهروندان لازم است طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین) در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار گیرد و از این پس اگر مجوزی برای ایجاد پمپ بنزین صادر می شود، منوط به اجرای این طرح مهم باشد.

قیصربیگی با اشاره به ماده ۲۰ قانون هوای پاک، خواستار ساماندهی و مدیریت پسماندها توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان شد و هشدار داد: برای اجرای اقدامات احتیاطی فصل سرما و در بازدیدهای که از برخی مناطق استان انجام شد متاسفانه برخی از شهرداری‌ها پسماندها و نخاله‌های ساختمانی را در بستر رودخانه‌های فصلی و سیل بندها رها کرده اند که این حرکت خلاف قانون هوای پاک بوده و پیگرد قانونی به دنبال دارد./ایرنا

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.