تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰

استاندار ایلام:

اصناف خط مقدم اقتصاد مقاومتی در کشور هستند

اصناف خط مقدم اقتصاد مقاومتی در کشور هستند
،

ایلام – استاندار ایلام گفت: اصناف در خط مقدم اقتصاد مقاومتی کشور هستند که تاکنون در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی کارنامه ای درخشان از خود برجای گذاشته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام متن پیام محمد نوذری به شرح زیر است: یکم تیر ماه در تاریخ رسمی جمهوری اسلامی ایران روز ملی اصناف نامگذاری شده است.

اصناف، یکی از مهمترین و بزرگترین بخش های نظام اقتصادی کشور به شمار می ‌روند که بخش اعظمی از نظام تولید، توزیع و خدمات کشور را به خود اختصاص داده ‌است.

بنابراین، روز ملی اصناف فرصت مغتنمی برای یادآوری و ارج نهادن به تلاش ها و ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی مجاهدان عرصه اعتلا و شکوفایی اقتصادی کشور است که به عنوان مجریان اهداف متعالی و بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در خط مقدم اقتصاد مقاومتی و نقش آفرینان موثر در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی، نامی نیک و کارنامه ای درخشان از خود برجای گذاشته اند.

پرواضح است شکوفایی اقتصاد، رونق و جهش تولید و به تبع آن بهبود وضعیت اشتغال و کسب و کار و در نهایت پیمودن مسیر توسعه پایدار نیازمند توجه بیش از پیش به اصناف و بازاریان و تدوین برنامه و راهبردی اصولی برای عبور از تنگناهای اقتصادی و تحریم‌ های ظالمانه استکبار جهانی و شرایط کرونایی است.

با این حال همراهی و همکاری خوب اصناف و بازاریان استان ایلام در ادوار مختلف به ویژه در این شرایط سخت تحریمی و کرونایی، شایسته تقدیر و البته نیازمند استمرار است.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام، یاد و خاطره شهیدان والامقام جامعه اصناف و بازاریان را گرامی داشته و روز ملی اصناف را به همه تلاشگران عرصه تولید، توزیع و اقتصاد استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند این قشر فهیم و زحمتکش، در راستای رفع موانع و کمک به حوزه تولید، ایجاد اشتغال و همچنین ارتقا فضای کسب و کار تشکر و قدردانی می کنم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.