تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱

در جدال تیم‌های چهارم؛ مجیدی و قلعه‌نویی به دنبال جبران مافات

در جدال تیم‌های چهارم؛ مجیدی و قلعه‌نویی به دنبال جبران مافات
تهران- مجیدی در تنها رویارویی با گل‌گهر بازنده بوده و قلعه‌نویی هر ۲ تقابل پیشین در برابر شاگردش را شکست خورده و حالا هر ۲ نفر به دنبال جبران مافات هستند.

 

تیم‌های استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۲۱:۵۰ دقیقه جمعه شب باید در ورزشگاه آزادی برگزار کننده یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران باشند.

این دیدار در حالی به انجام خواهد رسید که گل‌گهر در حال حاضر جدی‌ترین رقیب برای رسیدن به استقلال در رده سوم محسوب می‌شود. فاصله ۲ تیم در حال حاضر پنج امتیاز است. آبی‌پوشان تهرانی ۴۰ امتیازی‌اند و آبی‌پوشان سیرجانی با ۳۵ امتیاز در جایگاه چهارم جای گرفته‌اند.

این چهارمین تقابل ۲ تیم در لیگ برتر هم به حساب می‌آید. اولین بازی در هفته ششم لیگ نوزدهم به انجام رسید. در آن مسابقه تیم آندره‌آ استراماچونی موفق شد به نخستین برد خود در لیگ دست پیدا کند و تیم نگون‌بخت وینگو بگوویچ را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. در دیدار برگشت هیچ یک از ۲ سرمربی روی نیمکت نبودند. استقلال با هدایت مجیدی هر چه در سیرجان زد به در بسته خورد و تک گل علیرضا ابراهیمی باعث پیروزی تیم تحت هدایت مجید جلالی شد.

در بیستمین دوره لیگ برتر شاهد تقابل امیرقلعه‌نویی-محمود فکری بودیم. استقلال انتقام باخت در سیرجان را گرفت و موفق شد مانند دیدار رفت لیگ نوزدهم با نتیجه ۲ بر یک به برتری برسد و میزبان خود را از پیش رو بردارد. و حالا نوبت به جدال برگشت رسیده است. هم قلعه‌نویی و هم مجیدی دومین حضور خود در این مسابقه را تجربه می‌کنند؛ در اولین بازی هر ۲ نفر شکست خورده‌اند.

در جدال تیم‌های چهارم؛ مجیدی و قلعه‌نویی به دنبال جبران مافات

این سومین رویارویی استاد و شاگرد هم هست. در ۲ دیدار قبلی فرهاد مجیدی موفق شد از سد ژنرال بگذرد. استقلال هم در لیگ و هم در جام حذفی فصل قبل توانست در ورزشگاه آزادی از سد تیم سپاهان بگذرد تا حالا قلعه‌نویی برای انتقام از بازیکن سابق خود به ورزشگاه آزادی بیاید.

استقلال در دیدارهای خانگی خود در این فصل با ۶ برد، سه تساوی و ۲ باخت به دست آورده و با ۲۱ امتیاز تیم چهارم جدول است. در طرف مقابل گل‌گهر سیرجان با پنج برد، ۲ تساوی و چهار شکست، چهارمین تیم برتر در جدول‌ میهمان‌ها به حساب می‌آید.

در تقابل‌های این ۲ تیم چهار گل نصیب استقلال شده و گل‌گهر سه گل به ثمر رسانده اما تیم سیرجانی در هر سه رویارویی قبلی موفق به گلزنی شده است. هروویه میلیچ، مهدی قایدی(۲) و وریا غفوری گلزنان استقلال هستند و علیرضا ابراهیمی، بهنام برزای و احمد زنده‌روح گلزنان تیم میهمان به شمار می‌روند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.