تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

امام جمعه ایلام:

مشارکت در انتخابات نشان از پایبندی مردم به نظام است

مشارکت در انتخابات نشان از پایبندی مردم به نظام است
،

 

ایلام – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مشارکت ۶۳ درصدی مردم استان در انتخابات در شرایط کرونا و تحریم نشان از پایبندی مردم به آرمان ها و ارزش های نظام است.

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر با حضور عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: ایلام استانی ولایت مدار و از آغاز نهضت پای پرچم ولایت ایستاده است و در جای جای دوران دفاع مقدس رشادت های ایلامیان آشکار و هویداشت.

وی افزود: مردم بودند که در هشت سال دفاع مقدس با وجود مرزی بودن مقابل دشمن ایستاده و جانانه دفاع کردند و جانفشانی های مردم ایلام یکی از افتخارات این کشور به حساب می آید.

امام جمعه ایلام ادامه داد: هفتم تیر روزی پر خاطره و تلخ است، شهادت آیت اله بهشتی و ۷۳ تن از یارانش و عملیات کربلای یک از جمله این خاطرات تلخ است.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: سال ۶۰ ایران در شرایط بدی قرار داشت و با وجود یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر مرز کشور مورد تجاوز قرار گرفت و بیش از ۱۷ هزار شهید تقدیم انقلاب شد.

وی اظهار داشت: ولی شرایط کنونی کشور قابل مقایسه با آن دوران نیست چرا که در آن مقطع زمانی حتی سیم خاردار از دسترس ما خارج بود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مظلومیت شهید بهشتی به صدای آزادی خواهان انقلاب تبدیل شده است، گفت: جبهه استکبار در جنگ هشت ساله برای نابودی اسلام بسیج شده بودند که با اهتمام و شجاعت جوانان شکست خوردند.

کریمی تبار با اشاره به در پیش بودن سالروز آزادسازی مهران در عملیات کربلایی یک گفت: پیروزی در این عملیات نشان از اقتدار، شجاعات، مجاهدت و غیرت جوانان ولایتدار و انقلابی دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.