تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰

رفع شکستگی خط انتقال ۶۰۰ میلیمتری آب چشمه گل گل

رفع شکستگی خط انتقال ۶۰۰ میلیمتری آب چشمه گل گل
نگاه اقتصاد

 

 

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای ایلام گفت: با تلاش مستمر همکاران واحد بهره برداری و اکیپ های واکنش سریع حوادث و اتفاقات، شکستگی خط انتقال ۶۰۰ میلیمتری آب چشمه گل گل ترمیم و مجددا در  مدار بهره برداری قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب ایلام: مهندس رضا رضایی بیان داشت:   با توجه به شکستگی خط لوله انتقال آب گل گل ، اکیپ تخصصی واحد تعمیر و نگهداری تاسیسات به فوریت وارد عمل شدند و اقدام به تعمیر و بازسازی خط لوله مذکور نمودند.

 

وی به سختی کار با توجه به گرمای هوا و کرونا اظهار داشت: با وجود صعب العبور بودن منطقه، شرکت آب و فاضلاب توانست ماشین آلات سنگین خود را به منطقه اعزام و در کمتر از ۳ ساعت نسبت به ترمیم آن اقدام نماید.

 

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای ایلام یادآور شد: خط انتقال آب گل گل قدمتی بیش از ۳۰ سال  دارد به دلیل فرسودگی هر از گاهی دچار مشکل می شود: لذا این شرکت از سال گذشته جابجایی بخشی از خط انتقال آب گل گل در منطقه بانبرز بطول ۳ کیلومتر و ۱.۵کیلومتر از مسیر را انجام داده و در سال جاری نیز ۶ کیلومتر دیگر را در در برنامه عملیاتی خود جهت اصلاح قرار داده است و  ‌امیداورم بزودی شاهد تکمیل و راه اندازی خط لوله انتقال جدید باشیم. که با اجرای این طرح‌ها شاهد پایداری بیشتر و کاهش حوادث و اتفاقات باشیم.

 

شایان ذکر است بیش از ۴۰ درصد آب شهر ایلام از چشمه های آب گل گل تامین می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.