تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰

پائولو بنتو:

بازی برابر ایران دشوار است؛ آنها تیم بزرگی هستند

بازی برابر ایران دشوار است؛ آنها تیم بزرگی هستند
،

 

تهران- سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی، گفت: از نظر انسجام، مهارت‌های فردی بازیکنان و آمادگی جسمانی، ایران تیم بزرگی است. اگرچه بازی برابر آنها دشوار خواهد بود، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانیم شکستشان دهیم.

پائولو بنتو سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کره جنوبی در نشست خبری به سوالات خبرنگاران کره‌ای پیرامون آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال این کشور و همچنین هم‌گروهی با ایران، امارات، عراق، سوریه و لبنان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صحبت کرد.

وی ابتدا درباره اتلاف وقت‌ تیم‌های عربی اظهار داشت: ما فقط خوب بازی می کنیم و کار دیگری در این باره از ما بر نمی آید. مگر اینکه قوانین تغییر کند و اجازه دهد وقتی توپ از بازی خارج می شود، مانند بسکتبال، زمان متوقف شود. در غیر اینصورت هیچ کاری نمی‌توانیم در مورد این مشکل انجام دهیم و برای ما مناسب نیست که وقت خود را صرف تفکر در مورد پارامترهایی کنیم که کنترلی روی آنها نداریم.

سرمربی پرتغالی کره جنوبی درباره رویارویی با ایران خاطرنشان کرد: از نظر انسجام، مهارت‌های فردی بازیکنان و آمادگی جسمی، ایران تیم بزرگی است. اگرچه بازی برابر آنها دشوار خواهد بود، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانیم شکستشان دهیم. ما هم یک تیم بسیار رقابتی هستیم. فکر می‌کنم ما آماده حضور برابر هر تیمی هستیم؛ چه در خانه و چه خارج از خانه.

بنتو گفت: پس از شیوع ویروس کرونا نتوانسته‌ایم چندان بازی کنیم، اما اکنون در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم. با این حال زمان زیادی قبل از مرحله نهایی نخواهیم داشت. اما ما تیمی را به میدان می‌آوریم که می‌تواند نمایش خوبی را ارائه دهد و به جام جهانی راه یابد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.