تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

‍ عمل کردن دستگاههای گوناگون به مسئولیت اجتماعی خود باعث کاهش فقر و محرومیت می شود/آمادگی پالایشگاه گاز ایلام برای مشارکت در طرح ایران مهربان

‍ عمل کردن دستگاههای گوناگون به مسئولیت اجتماعی خود باعث کاهش فقر و محرومیت می شود/آمادگی پالایشگاه گاز ایلام برای مشارکت در طرح ایران مهربان
نگاه اقتصاد

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: چنانچه دستگاهها و سازمانهای مختلف و مدیران و کارکنان این دستگاهها به وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود در این استان عمل کنند، ضمن برقرار شدن عدالت اجتماعی و اقتصادی عمده فقر و محرومیت موجود از بین می رود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قنبر موسی نژاد در سفر به شهرستان چوار و در دیدار با مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام بیان کرد: کم شدن فاصله طبقاتی در جامعه و از بین رفتن شکاف بین فقرا و مرفهین و کاسته شدن از میزان فقر و محرومیت در استان ایلام نیازمند مشارکت و همراهی دستگاههای گوناگون،گروههای اجتماعی و قشر نیکوکار جامعه است.

وی افزود: در راستای عمل کردن به چنین وظایفی انتظار ما از پالایشگاه گاز ایلام و مدیریت آن این است که در عمل به مسئولیت اجتماعی خود توجه و نگاه ویژه ای به قشر محروم و نیازمند استان ونیازهای آنان داشته باشند و در توانمندشدن این قشر مشارکت کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد:خوشبختانه با تمهیداتی که کمیته امداد در زمینه حضور و مشارکت مردم در دستگیری از نیازمندان فراهم کرده است و پویش هایی که در دو سال اخیر در این زمینه فراهم شده بستر مشارکت دستگاهها و خیرین ارجمند در عمل به وظیفه و مسئولیت اجتماعی شان فراهم شده است.

موسی نژاد با اشاره به اجرای طرح ایران مهربان و مشارکت خوب کارکنان بسیاری از دستگاههای گوناگون این استان در این طرح تصریح کرد: از مدیریت پالایشگاه گاز ایلام درخواست داریم زمینه مشارکت کارکنان این پروژه بزرگ صنعتی را در این طرح فراهم کند.همچنین انتظار داریم مدیریت این پروژه صنعتی در رفع دیگر نیازهای قشر مددجوی استان از جمله نیاز مسکن و اشتغال انها مشارکت نماید.

 

وی همچنین گفت: با توجه به ضعف زیرساختها در استان ایلام ، سطح بالای محرومیت ها و مشکلات اقتصادی مضاعف، وجود پروژه صنعتی بزرگی همچون پالایشگاه گاز ایلام فرصت مغتنمی برای کاهش سطح محرومیتهای این استان و توانمندشدن قشر محروم و نیازمند این استان است و انتظار داریم مدیریت این پالایشگاه در عمل به مسئولیت اجتماعی خود نگاهی به قشر مددجو و محروم استان داشته باشند.

 

دکتر نوریان مدیر عامل پایشگاه گاز ایلام نیز در این دیدار با اشاره به خدمات متنوع کمیته امداد گفت: این نهاد در شرایط سخت اقتصادی خصوصاً در دوران کرونا یکی از بازوهای مهم نظام در خدمت رسانی به مردم این استان است.

وی افزود: متاسفانه در دوران بیماری کرونا مشکلات اقتصادی مردم بیشتر شده است و ارائه خدمت به قشر نیازمند ضروری تر شده است.

 

وی با عنوان اینکه پالایشگاه گاز ایلام از زمان راه اندازی تاکنون نگاه ویژه ای به قشر نیازمند خصوصا در شهرستان چوار داشته است افزود: دستگیری از افراد نیازمند در مناسبتهای مختلف از جمله برنامه های حوزه اجتماعی پالایشگاه گاز ایلام بوده است.

دکتر نوریان تصریح کرد: در زمینه طرح ایران مهربان و سرپرستی از کودکان یتیم و نیازمند شهرستان چوار نیز با اطلاع رسانی در بین همکاران و زمینه سازی برای اینکار مشارکت خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.