تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام:

تلاش ما، پیشگیری از اعمال خاموشی‌ها است/ از ظرفیت پایگاه‌هایی بسیج برای مدیریت بهینه مصرف استفاده شود

تلاش ما، پیشگیری از اعمال خاموشی‌ها است/ از ظرفیت پایگاه‌هایی بسیج برای مدیریت بهینه مصرف استفاده شود
نگاه اقتصاد

 

در جلسه هم اندیشی شرکت توزیع نیروی برق استان با سازمان بسیج مهندسی صنعتی استان و جمعی از نخبگان و دانشجویان صنعت برق بر راهکارهای مدیریت بهینه مصرف انرژی تاکید شده است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام؛ دکتر “هادی شیرخانی” با تاکید بر اینکه صنعت برق از زنجیره‌ی تولید، انتقال و توزیع برق تشکیل شده است، اظهار کرد: بعد از گذر از مراحل تولید و انتقال برق به مبادی ورودی مصرف می‌رسد و شرکت توزیع برق به صورت نقدی و روزانه با پیش بینی میزان مصرف روزانه اقدام به خرید می‌کند.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با اشاره به اینکه مشکل اصلی کنونی ما در بخش تولید برق است، یادآور شد: بواسطه‌ی اینکه شرکت‌های توزیع برق نوک پیکان صنعت برق هستند و طبق اساس نامه شرکت‌های توزیع برق، وظیفه‌ی توزیع برق را برعهده دارد باز هم از هیچ تلاشی برای پیشگیری از خاموشی برق فرو گذار نخواهد کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: مشکلات صنعت برق در چند سال اخیر شروع شده و با تلاش شبانه روزی و استفاده از برنامه‌های مدیریت مصرف با محورهای ۹ گانه سال ۹۸ و ۹۹ را پشت سر گذاشته‌ایم.

 

شیرخانی با بیان اینکه در سال جاری عوامل تشدیدزای مصرف از جمله خشکسالی و به تبع آن کم شدن آب پشت سدها و نهایتاً کمبود تولید نیروگاه‌های برق آبی متاسفانه شاهد خاموشی‌های مدیریت اضطراری بار بودیم، ادامه داد:  وجود رمز ارزهای غیر مجاز و ورود زود هنگام پمپاژهای کشاورزی آب به پیشی گرفتن مصرف از تولید منجر گردید.

 

مهندس نبی‌پور_رییس هیات اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان ایلام با تاکید بر اهمیت برق در زندگی امروزی و تبدیل آن به یک عامل مهم در توسعه کشور و معیشت مردم، گفت: در راستای اهداف شرکت توزیع نیروی برق و راهکارهای عملی مصرف بهینه انرژی گام خواهیم برداشت.

 

وی افزود: جهت ترویج راهکارهای مدیریت مصرف بهینه برق از ظرفیت مو از آقایان مهندس جلیلیان از شرکت توزیع نیروی برق استان و مهندس بازدار مجری طرح انرژی‌های تجدید پذیر با ارائه لوح تقدیر از طرف فرمانده محترم سپاه امیر المومنین استان تقدیر و تشکر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.