تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

فرماندار:

۴۰ درصد جمعیت هدف مهران واکسن کرونا تزریق کردند

۴۰ درصد جمعیت هدف مهران واکسن کرونا تزریق کردند
ایلام - فرماندار مهران گفت: ۴۰ درصد جمعیت هدف این شهرستان طبق سند ملی واکسیناسیون تا تاریخ ۲۹ مرداد ماه واکسن کرونا تزریق کردند.

 

مجید کاکی روز یکشنبه در گفت و گو با خیرنگار ما اظهار داشت: همچنین تاکنون ۶۰ درصد عوامل انتخابات شهرستان اعم از هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی واکسن کرونا تزریق کردند و طی روزهای آینده مابقی این افراد واکسن کرونا تزریق می کنند.

وی افزود: طرح شهید سلیمانی (غربالگری محله به محله) در شهرستان مهران با قدرت همچنان ادامه دارد و کمیته های نظارتی، رهیگیری، آموزش همگانی در این شهرستان فعال هستند.

فرماندار مهران میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان مهران را ۵۰ درصد اعلام کرد و تاکید کرد: مردم اگر چنانچه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند، شرایط کرونا بسیار نگران کننده خواهد بود.

کاکی به آخرین اقدامات انجام شده در راستای مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: تشکیل جلسات ستاد مدیریت مبارزه با کرونای شهرستان، توزیع ماسک در مناطق مختلف شهر، پخش آژیر خطر و قرمز در شهرها، تعطیلی گروه های شغلی ۲ و سه و چهار، تشکیل گشت های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان ادارات مرتبط در بازار، پلمپ مراکز متخلف از جمله استخر و باشگاه های ورزشی ، انسداد آرامستان های علی صالح (ع) و سید حسن (ع) از سایر اقداماتی بوده که برای مقابله با کرونا در این شهرستان اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: ممانعت از برگزاری مجالس عزا و عروسی، کاهش تعداد کارکنان ادارات مطابق دستورالعمل مناطق قرمز، تشدید بیماری یابی و افزایش موارد نمونه گیری از افراد، تشدید عملیات واکسیناسیون افراد و گروه های هدف، چاپ بنر اطلاع رسانی و نصب در اماکن پرتردد، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و پخش اطلاعیه ها و هشدارها، استفاده از ظرفیت افراد ذی نفوذ و صاحب نام و ریش سفیدان و بزرگان قوم از سایر اقدامات انجام شده در این شهرستان است.

فرماندار مهران تصریح کرد: با توجه با اینکه برخی از مناطق و شهرستان های کشور از نظر شیوع کرونا در وضعیت نامناسبی هستند، نیاز است مردم همچون گذشته رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند و از حضور در تجمعات بپرهیزند.

در حال حاضر شهرستان های ایلام، آبدانان، دره شهر، مهران و چوار در وضعیت قرمز و دهلران و بدره در وضعیت نارنجی و شهرستان های ایوان، چرداول، هلیلان، سیروان و ملکشاهی در وضعیت زرد کرونا قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.