تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۰۵

استقرار ۱۵۰ پایگاه نیکوکاری برای جمع آوری کمک‌های مردم ایلام

استقرار ۱۵۰ پایگاه نیکوکاری برای جمع آوری کمک‌های مردم ایلام
ایلام - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت: ۱۵۰ پایگاه نیکوکاری کمکهای مردم این استان برای جمع آوری کمک های مردم نوع دوست ایلام در نقاط مختلف این استان مستقر می شوند.

رضا طاهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: جشن نیکوکاری امسال با عنوان (هر روز عیدی دیگر است) برگزار و تمهیدات لازم برای برگزاری آن اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با هفته احسان و نیکوکاری زنگ عاطفه ها در ۵۰۰ مدرسه نواخته می شود و پاکتهای جمع اوری کمک نقدی نیز بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام تاکید کرد: در همین راستا و با هدف مشارکت دانش آموزان و اولیاء آنها تعداد ۴۶ هزار پاکت مخصوص جمع آوری کمک های جشن نیکوکاری بین دانش آموزان مدارس استان توضیح می شود.

طاهری افزود: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده همه کمک هایی که در هفته احسان در مدارس استان جمع آوری می شود، برای توزیع در بین نیازمندان همان مدارس در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد.

وی یادآور شد: با وجود اینکه جمع آوری کمک از طریق روش های گوناگون از اوایل اسفندماه آغاز شده ولی این برنامه ها با هدف مشارکت حداکثری مردم تا پایان اسفندماه ادامه دارد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد ایلام، علاوه بر پایگاههای عمومی ثابت و سیار و مراکز نیکوکاری، مردم نوع دوست استان می توانند از طریق درگاههای الکترونیکی ، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۵۰۰۳۰۳۵۴ و همچنین کد دستوری *۸۸۷۵*۱*۰۸۴# کمک های خود را در اختیار نیازمندان استان قرار دهند.

به گزارش ایرنا، ۱۴ اسفندماه آغاز هفته احسان و نیکوکاری است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.