تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵

مراسم معارفه سرپرست جدید امور آبفای شهرستان ایوان  برگزار گردید

مراسم معارفه سرپرست جدید امور آبفای شهرستان ایوان  برگزار گردید
نگاه اقتصاد

 

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  مهندس فتح اله بهروزی  به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان ایوان  معرفی و از زحمات آیت کیانی مدیر قبلی این امور قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، مراسم معارفه مدیر جدید آبفای شهرستان ایوان با حضور فرماندار ایوان، قائم مقام شرکت، مدیر حراست و امور محرمانه شرکت، در محل فرمانداری شهرستان ایوان  برگزار گردید.

در  این جلسه، ابتدا قائم مقام شرکت، ضمن ارائه گزارشی در خصوص  فعالیت های عمرانی شرکت آب و فاضلاب در شهرستان ایوان بیان داشت: شرکت آب و فاضلاب پروزه های بسیار خوبی در زمینه توسعه شبکه آبرسانی مخصوصا توسعه و شبکه گذاری انشعابات فاضلاب  در این شهر در دستور کار دارد.

مهندس جعفر حسنی ضمن قدردانی از همکاری خوب فرماندار و سایر مسئولان شهرستان ایوان با امور آب و فاضلاب این شهر  اظهار داشت: خدمات مطلوب و رضایتمندی مردم از اهداف اصلی و وظایف ذاتی این شرکت است.

وی هدف از تغییرات در شرکت را استفاده بیشتر از پتانسیل ها، و پویایی سیستم و پیشبرد سیاستهای شرکت  عنوان کرد و افزود:  هدف شرکت آبفای استان خدمت به مردم است و امیدوار هستیم این تغییر و تحولات در شرکت به ارتقاء سطح خدمات به مشترکان منجر شود.

در ادامه این مراسم،  فرماندار ایوان  نیز  ضمن تقدیر و تشکر  خدمات شرکت استان، اظهار داشت:شرکت آب و فاضلاب از جمله دستگاههای خدمت رسانی است که در تعامل و ارتباط مستقیم با مردم قرار دارد که  خوشبختانه  مدیران و کارکنان شرکت آب و فاضلاب در این زمینه به خوبی عمل نموده اند، که جای تقدیر و تشکر دارد.

مهندس سبزی  بابیان اینکه آب یک نیاز ضروری و یک کالای استراتژیک است، افزود؛ فرمانداری ایوان   از هیچ گونه همکاری با شرکت آب وفاضلاب  فروگذار نخواهد کرد.

در پایان این مراسم فتح اله بهروزی  به سمت سرپرست جدید امور آب و فاضلاب شهر ایوان  منصوب شد. و از زحمات آیت کیانی مدیر قبلی این امور قدردانی شد.

لازم بذکر است بهروزی تجربه هایی چون؛ رئیس مشترکین ایوان، مدیر شهر ایوان،  رئیس مشترکین شهرستان ایلام، را در رزومه کاری خود دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.