تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸

روابط‌عمومی شرکت گاز استان ایلام حائز رتبه برتر شد

روابط‌عمومی شرکت گاز استان ایلام حائز رتبه برتر شد
نگاه اقتصاد- مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: براساس ارزیابی‌های بعمل آمده توسط استانداری ایلام، روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام موفق به کسب رتبه برتر، دریافت لوح تقدیر و تندیس در تمامی شاخص‌های مورد ارزیابی شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ محمود کشاورز افزود: روابط‌عمومی این شرکت در آیین تجلیل از روابط عمومی‌های برتردستگاههای اجرایی استان موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس از سوی استاندار ایلام و حائز رتبه برتر شد.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان می بایست خدمات نظام را برای آحاد مختلف مردم بازگو کنند،افزود: تعامل سازنده با اصحاب مطبوعات و رسانه‌های دیداری و نوشتاری، خبرگزاری‌ها، صدا و سیما و غیره باعث شده است که روابط‌عمومی این شرکت بتواند در اطلاع‌رسانی به جامعه هدف موفق باشد.

کشاورز به نقش مهم و تاثیر گذار روابط‌عمومی در بیان دستاورد‌ها و عملکرد شرکت اشاره و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹۰ خبر، گزارش، اطلاعیه‌ و غیره این شرکت در رسانه‌ها دیداری، نوشتاری، کانال‌های خبری و غیره منتشر شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان، روابط عمومی‌ها را چشم بینا و گوش شنوای دستگاه‌ها خواند و اظهار داشت: روابط عمومی ها باید با تکریم و احترام، مطالبات مردم را منتقل کنند تا مردم از خدمات نظام آگاهی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار داشت: حضور نیروی‌انسانی توانمند، شایسته، متعهد و متخصص در روابط عمومی‌ها زمینه‌ساز ترویج گفتمان تفاهم محور و توسعه‌آفرین در بین مخاطبین سازمان می شود.

کشاورز تصریح کرد: تلاشگران این حوزه با شناخت و درک متقابل در فرآیندی مبتنی بر اعتماد‌زایی و امید‌آفرینی ضمن برقراری ارتباط با جامعه مخاطب به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به رسالت مدیریتی خود نیز در قالب هنر مردم‌داری و بر پایه اصول اخلاقی و رسالت حرفه‌ای عمل می‌کنند و بر این اساس پیشقراول پویایی هر سازمان روابط عمومی است.

وی تأکید کرد: موفقیت سازما‌نها، ادارات، شرکتها و دوام آنها در عرصه ‌ها و فعالیت‌های تخصصی مختلف به عملکرد روابط عمومی‌ها وابسته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.