تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲

روزانه چهار هزار مرسوله پستی از ایلام ارسال می شود

روزانه چهار هزار مرسوله پستی از ایلام ارسال می شود
ایلام - مدیرکل پست ایلام گفت: روزانه چهار هزار مرسوله پستی از ایلام به سایر استان های کشور ارسال می شود.

 

هدایت فیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: با شیوع کرونا خرید و فروش های اینترنتی تا حدود ۸۵۰ درصد (هشت و نیم برابر) در بخش قبول سال جاری نسبت به سنوات گذشته در حوزه فروشگاه های درون استان افزایش یافته است.

وی افزود: هم اکنون ۲۵ باجه نیابتی در ادارات ثبت اسناد، پزشکی قانونی، فنی و حرفه ای، دانشگاه ملی، آزمایشگاه مادران باردار و … با همکاری و استفاده از توان بخش خصوصی ایجاد شده و فعال هستند که این موضوع سبب ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار نیز شده است.

مدیرکل پست ایلام یادآور شد: از محل جذب اعتبارات شرکت ملی پست برای استان، خطوط مبادله سراسری مستقیم بین تهران – ایلام که قبلا به واسطه استان های کرمانشاه و همدان انجام می گرفت، ایجاد شده است.

فیلی ادامه داد: همچنین ۲ دستگاه کامیون اسکانیا در راستای کاهش مدت زمان ارسال مرسولات و افزایش سرعت عمل و جلب رضایت مردم اختصاص یافت.

وی افزود: شرکت پست در راستای جلب رضایت مردم در طول چند سال گذشته با وجود تورم شدید و افزایش هزینه ها، تعرفه های پستی را افزایش نداده است و این امر سبب کمبود درآمد و زیان‌ده بودن اکثر ادارات کل پست کشور از جمله پست استان ایلام شده است.

مدیرکل پست ایلام یادآور شد: هم اکنون ۱۳ واحد پستی، ۱۰۴ دفتر ای سی تی روستایی، ۵۷ دفتر پیشخوان دولت و هفت دفتر نیابتی پستی مستقر در سایر سازمان ها در سطح استان ایلام فعال است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.