تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷

جلسه ستاد اربعین شهرستان مهران برگزار شد

جلسه ستاد اربعین شهرستان مهران برگزار شد
نگاه اقتصاد - جلسه ستاد اربعین شهرستان با حضور حجت السلام و المسلمین امینی امام جمعه،مهندس کاکی سرپرست فرمانداری و اعضای شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری مهران برگزار شد.

 

در این جلسه امام جمعه مهران ضمن تقدیر از برگزاری این جلسه بیان داشت همه مسئولین با تمام توان و جهادی اقدام نمایند و اموراتی که قرار است سال آینده در اربعین انجام گیرد از همین الان شروع نمایند.

در ادامه کاکی؛ فرماندار مهران گفت :شهرستان مهران به واسطه موقعیت خاص خود و به عنوان پیشانی جمهوری اسلامی و دروازه عتبات عالیات و تردد مشتاقان و عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام می‌طلبد در انجام امور اربعین از همین حالا شروع کنیم چراکه با توجه به در پیش بودن برگزاری حماسه بزرگ اربعین در ماه‌های گرم سال در سال‌های آتی برنامه‌ریزی‌ها بر این مبنی قرار گیرد.

فرماندار مهران گفت: تمامی ادارات شهرستان اعتبارات تخصیص یافته در سفر ریاست محترم جمهوری را پیگیری و نتیجه را به دبیرخانه فرمانداری ارسال نمایند.

وی در پایان افزود: تمامی اداراتی که دارای پروژه های اربعین هستند به صورت ماهیانه گزارش کاملی از پیشرفت فیزیکی پروژه های خود را ارائه نمایند.

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.