تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

پرداخت یکصد میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به بیش از یک هزار نیازمند ایلامی

پرداخت یکصد میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به بیش از یک هزار نیازمند ایلامی
نگاه اقتصاد

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: در چهار ماهه نخست امسال بیش از یک هزار و ۲۰۰ نیازمند و مددجوی ایلامی  از تسهیلات قرض الحسنه برخوردار شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قنبر موسی نژاد بیان کرد: به این تعداد نیازمند  بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه  پرداخت شده که ۹۰ میلیارد ریال آن توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و ۱۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال نیز از محل هم افزایی با بانکهای قرض الحسنه مهر و رسالت پرداخت شده است.

وی افزود: بیشترین تسهیلات پرداختی در زمینه خدمات حمایتی کمیته امداد بوده که در این زمینه ۶۲ میلیارد ریال به حدود ۸۵۰ نفر از مددجویان و نیازمندان استان پرداخت شده است.

موسی نژاد تصریح کرد: در این مدت علاوه بر خدمات حمایتی،حدود ۶ میلیارد ریال کمک هزینه مسکن به ۱۲۸ نفر، ۱۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به ۷۳ نفر و ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال خدمات دانشجویی به ۲۸ نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام با عنوان اینکه بانکهای قرض الحسنه مهر و رسالت نیز در زمینه  پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تعامل خوبی با کمیته امداد دارند گفت: در این مدت نیز حدود ۱۵۰ نفر  مددجو و نیازمند از تسهیلات قرض الحسنه این بانکها برخوردار شده که تسهیلات پرداختی به این افراد  بیش از ۱۳ میلیارد ریال بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.