تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی:

تجمع در ۹۰ درصد مراکز واکسیناسیون ایلام وجود ندارد

تجمع در ۹۰ درصد مراکز واکسیناسیون ایلام وجود ندارد
ایلام - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۹۰ درصد مراکز واکسیناسیون در ایلام بدون تجمع بوده و افراد واجد شرایط بصورت منظم واکسینه می شوند.

 

دکتر جمیل صادقی فر روز دوشنبه در کارگروه رسانه ای استان ایلام اظهار داشت: تنها ساعت مختصری از طول روز در مرکز تجمیعی کوشا و سالن قلاویزان ازدحام وجود دارد که با پیگیری های مداوم مرتفع می شود.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته استقبال خوبی از واکسیناسیون در استان شکل گرفته است، افزود: واکسیناسیون گروهای شغلی مختلف آغاز شده و در حوزه بازار نیز در فضایی منظم و با رعایت استانداردهای مناسب در حال اجراست و در روزهای آینده واکسیناسیون قشرهای مختلف بطور جدی تری شکل می گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در خصوص افراد ناتوان نیز گفت: چنانچه فردی از مراجعه کنندگان نتوانند وارد سالن شوند، پزشک واکسیناتور در بیرون از مرکز واکسیناسیون کار واکسن این افراد را انجام می دهند.

دکتر صادقی فر ادامه داد: تاکنون حدود ۸۵ هزار دُز واکسن کرونا در ایلام تزریق شده است که این میزان معادل ۱۵ درصد جمعیت گروه هدف است.

وی تاکید کرد: از همشهریان ایلامی تقاضا می شود با آرامش، حوصله و با رعایت نوبت به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا همکاران دانشگاه علوم پزشکی نیز بتوانند به بهترین شکل به مردم خدمات را ارائه دهند.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان ایلام ۴۴ هزار و ۳۸۸ نفر ابتلا و ۸۳۲ نفر نیز جان خود را از دست داده اند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.