تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰

تمدید زمان ارسال اثر به جشنواره استانی «رووژنا»

تمدید زمان ارسال اثر به جشنواره استانی «رووژنا»
نگاه اقتصاد

 

دبیر اجرایی اولین جشنواره استانی «رووژنا» با موضوع مصرف بهینه برق از تمدید ارسال اثر به دبیرخانه خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند تا ۱۶ مهرماه آثار ضبط شده را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

محمد محمدیان شمالی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره افزایش سطح مشارکت کودکان در رابطه با بهینه‌سازی مصرف برق است علاوه بر آن، کودکان آموزش دیده و فرهنگ صحیح مصرف در آن‌ها به عنوان آینده سازان جامعه نهادینه شود.

دبیر اجرایی جشنواره استانی رووژنا با بیان اینکه حجم فایل ارسالی باید کمتر از ۲۰ مگابایت باشد، افزود: تولید آثار نمایشی در قالب کلیپ یک دقیقه‌ای به صورت استند آپ کمدی، آیتم‌های نمایشی، آموزشی و نمایش عروسکی بوده و شرکت کنندگان باید فایل ویدیوئی را در فرمت Wmv یا mp۴ به دبیرخانه ارسال کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید در فیلم ضبط شده، فاصله اجتماعی و راهکار‌های مراقبتی فردی در ایام پاندمی ویروس کرونا رعایت شود، گفت: شرکت کنندگان علاوه بر ضرورت و رعایت موازین شرعی باید آثار اورجینال تهیه کرده و از کولاژ و ادیت کردن ویدئو پرهیز کنند.

محمدیان‌شمالی اولویت‌های جشنواره را ضرورت صیانت از منابع ملی به ویژه مدیریت مصرف برق؛ تاثیر شگرف برق در زندگی بشر؛ مصرف بهینه برق و آموزش به فرزندان و کودکان؛ ضرورت پایداری انرژی برق در ایام پاندمی ویروس کرونا؛ کودک، آینده و لزوم تداوم انرژی برق و همچنین نقش کودک به عنوان همیار انرژی (برق) در مصرف بهینه برق در خانه و جامعه برشمرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.