تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

شوراهای دوره ششم شهرهای دهلران آغاز بکار کردند

شوراهای دوره ششم شهرهای دهلران آغاز بکار کردند
.

ایلام – معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهرهای دهلران، موسیان، پهله و میمه با برگزاری مراسم تحلیف کار خود را در دوره ششم آغاز کردند.

مجید عسگری روز پنجشنبه در آیین تحلیف اعضای جدید شوراهای اسلامی شهرهای دهلران، موسیان، پهله و میمه گفت: رای اعتماد مردم بار امانت بر دوش اعضا را برای پیشرفت شهرها سنگین کرده و باید با تسلط بر قانون، شرح وظایف با تلاش مضاعف امورات شورا و شهرداری و شهرها را پیگیری کنید.

وی بر ضرورت سعه صدر تاکید کرد و افزود: داشتن برنامه و استفاده از ظرفیت نخبگان و مشورت و همفکری و همدلی برای پیشبرد امور و اهداف  و حفاظت و حراست از اموال شهرداری در دستورکار شوراها باشد.

فرماندار ویژه دهلران ابراز امیدواری کرد: شوراهای دوره ششم دست در دست هم با تلاش و جدیت و برنامه ریزی در خدمت به مردم همت مضاعف کنند.

عسگری با اشاره به انتخاب هیات رئیسه سنی شوراهای دوره ششم در شهرهای مذکور یادآور شد: انتخاب شهردار یکی از مهمترین وظایف شوراهای اسلامی است و باید در کنار آن نظارت بر کلیه موارد شهری را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به دوره پرفراز و نشیب شورای دوره پنجم شهر موسیان تاکید کرد: شورای دوره ششم شهر موسیان باید برای عمران و ابادانی این شهر تلاش مضاعف کند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.