تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴

با پیگیری های مدیران ارشد شرکت ملی پست و مدیرکل پست استان

کارکنان پست ایلام در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند

کارکنان پست ایلام در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند
نگاه اقتصاد

 

تلاشها و زحمات بی دریغ تمامی مدیران ارشد شرکت ملی پست بویژه مهندس سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست، دکترعمیدی مدیرکل دفتر مدیرعامل، ارتباطات و امور استانها و مدیرکل پست استان با مسئولین وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان منجر شد که کارکنان شبکه پستی کشور زودتر از موعد در مقابل این بیماری واکسینه شده و دغدغه خاطری در این زمینه نداشته باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان، شرکت ملی پست در زمانی که موضوع واکسیناسیون کرونا مطرح شد، به‌عنوان یکی از مشاغل حساس در گروه یک خدمت‌رسانی در کشور مطرح بود. از این رو توسط مدیران ارشد این شبکه پیگیری‌هایی با وزارت بهداشت و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت و نهایتا ۹ مرداد، معاون وزارت بهداشت نامه‌ای را به دانشگاه‌های علوم پزشکی کل کشور که متولی تزریق واکسن هستند، ارسال و از چند روز اخیر نیز واکسیناسیون همکاران شبکه پستی در سراسر کشور بویژه کارکنان سختکوش پست استان ایلام بصورت گسترده آغاز شد.

خاطر نشان می گردد در این طرح واکسیناسیون ویژه، همه بخش‌های رهسپاری، پستچی‌ها، موزعین، متصدیان باجه‌های قبول و تجزیه و مبادلات و ماموران پستی در تمام سطوح مختلف مشمول تزریق واکسیناسیون قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.