تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

🔹در آستانه روز خبرنگار صورت گرفت:

دیدار مدیرکل استاندارد ایلام و مدیرمخابرات منطقه ایلام با خانواده خبرنگار و رئیس فقید خانه مطبوعات و رسانه های استان ایلام مرحوم حاج «سامی شهبازی»

دیدار مدیرکل استاندارد ایلام و مدیرمخابرات منطقه ایلام با خانواده خبرنگار و رئیس فقید خانه مطبوعات و رسانه های استان ایلام مرحوم حاج «سامی شهبازی»
نگاه اقتصاد

 

به گزارش نگاه اقتصاد و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه ایلام، در این دیدار از خانواده مرحوم شهبازی، رئیس فقید خانه مطبوعات و رسانه های استان ایلام با حضور «مهناز همتی» و «حشمت اسدی» با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

مدیرکل استاندارد استان ایلام در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم شهبازی، اظهار کرد: مرحوم شهبازی، همواره با حسن خلق و روی گشاده، یکی از برجسته ترین اصحاب رسانه استان ایلام بود و در کار و فعالیت خود، زبانزد بود.

مهناز همتی،  با تبریک روز ۱۷ مرداد روز خبرنگار به اصحاب رسانه و مطبوعات استان و به ویژه خانواده محترم مرحوم شهبازی، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام نقش مهمی در راستای اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی دارند و ۱۷مرداد فرصتی مغتنمی در راستای تقدیر از زحمات این عزیزان است.

حشمت اسدی مدیرمخابرات منطقه ایلام نیز در حاشیه این دیدار، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره مرحوم شهبازی، با اشاره به شخصیت فرهنگی و اثرگذارشان در حوزه فرهنگ و رسانه تاکید کرد: زنده یاد سامی شهبازی حضوری موثر و تلاشی ستودنی در حوزه مطبوعات و کار رسانه ای داشتند و از سوی دیگر در دوران کرونا دغدغه مند و فعالانه عرصه رسانه استان را مدیریت کردند.

در این دیدار فرزندان و خانواده زنده یاد شهبازی از حضور مسئولین تقدیر و تشکر کردند.

سامی شهبازی نمایندگی روزنامه رسالت، ریاست اسبق بسیج رسانه، مسئول کانال خبری ایلام بیدار و ریاست خانه مطبوعات و رسانه های ایلام را در کارنامه کاری خود داشت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.