تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

شرکت توزیع برق تهران اعلام کرد:

همه امکانات برای تامین برق پایتخت به کار گرفته می‌شود

همه امکانات برای تامین برق پایتخت به کار گرفته می‌شود
تهران- سرپرست شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به بالارفتن مجدد دمای هوا طی چندروز گذشته گفت: تمامی امکانات در بخش های فنی، کارشناسی و فرهنگ‌سازی مصرف به کارگرفته شده است تا از بروز هرگونه اختلال احتمالی در تامین برق پایتخت جلوگیری شود.

 

به گزارش ایرنا از اعلام روز سه شنبه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ “کامبیز ناظریان” با بیان این که بالا رفتن دمای هوا طی چندروز گذشته منجر به افزایش مجدد مصرف برق در کلان شهر تهران شده است، اظهار داشت: کنترل مصرف برق حدود یک هزار مشترک اداری، نهاد عمومی و اجرایی، مدیریت بار صنایع بزرگ در قالب تفاهم نامه های همکاری به گونه ای که خللی در فرایند تولید ایجاد نشود از جمله مهم ترین اقداماتی است که با هدف تامین برق شهر تهران در حال اجرا است.

ناظریان، استفاده از مولدهای خودتامین مشترکان بزرگ اداری، تجاری و صنعتی، آگاه سازی عمومی شهروندان و افزایش مشارکت های مردمی و همکاری گسترده با مشترکان و مراکز نظامی در راستای کاهش مصرف در ساعات اوج بار را نیز از دیگر اقدامات در جهت تامین برق شهر تهران ذکر کرد.

وی همچنین از ادامه استقرار هوای گرم طی روزهای آتی با توجه به پیش بینی های هواشناسی در تهران خبر داد و از تمامی مشترکان تهرانی درخواست کرد با توجه به لزوم جلوگیری از بروز نوسان و قطعی برق به ویژه در بیمارستان ها، مراکز درمانی و منازل شهروندان دارای بیمار مبتلا به کرونا، حداکثر صرفه جویی ممکن را در مصرف برق داشته باشند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ادامه داد: شهروندان از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف به ویژه در ساعات ۱۲ تا ۱۸ اکیدا  خودداری کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.