تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

بازدید مدیر مخابرات منطقه ایلام از مخابرات شهرستان ملکشاهی

بازدید مدیر مخابرات منطقه ایلام از مخابرات شهرستان ملکشاهی
نگاه اقتصاد - نبی پور مدیر مخابرات منطقه ایلام از اداره مخابرات شهرستان ملکشاهی بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه ایلام طی این دیدار مهندس نبی پور مدیر مخابرات منطقه ایلام و هیات همراه از مرکز و تاسیسات مخابرات ملکشاهی دیدار و بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید نبی صمیمی مسئول اداره مخابرات شهرستان ملکشاهی ضمن خوش آمدگویی به مدیر مخابرات منطقه و هیات همراه از حسن توجه ایشان به مجموعه کارکنان مخابرات شهرستان تشکر و قدردانی نمود و گفت امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف بتوانیم انتظارات مدیران مخابرات استان و مسئولان و مردم شهرستان ملکشاهی را برآورده نمائیم.

 مهندس نبی پور در این دیدار تاکید داشت توسعه فیبر نوری در شهرستان ملکشاهی از اولویت‌های کاری مخابرات استان می‌باشد، زیرا توسعه فیبر نوری موجب تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و ارائه خدمات مخابراتی با کیفیت پایدار به مردم شریف شهرستان ملکشاهی می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه ایلام در این بازدید به کارکنان تلاشگر مخابرات شهرستان ملکشاهی توصیه نمود، طبق حمایتهای انجام شده از مخابرات شهرستان ملکشاهی، تاکنون فعالیت‌ها و اقدامات زیادی در زمینه توسعه و ارائه خدمات مخابراتی انجام شده و ادامه این روند انشاءالله ادامه خواهد داشت. بنابراین لازم است کارکنان با همدلی و همفکری و استفاده از ظرفیت‌های فنی موجود در راستای توسعه ارتباطات مخابراتی در این شهرستان تلاش و کوشش لازم به عمل آورند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.