تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲

خدمات بیمه سلامت ایلام به چهار هزار و ۳۵۵ بیمار کرونایی

خدمات بیمه سلامت ایلام به چهار هزار و ۳۵۵ بیمار کرونایی
ایلام - مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: چهار هزار و ۳۵۵ بیمار کرونایی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون از خدمات بیمه سلامت ایلام بهره مند شدند.

 

به گزارشد روابط عمومی بیمه سلامت ایلام نورالدین رحیمی روز چهارشنبه اظهار داشت: ۳۵۰ هزار نفر از جمعیت استان ایلام در قالب صندوق های مختلف بیمه ای تحت پوشش این بینه قرار دارند و روستاییان و عشایر با ۲۲۵ هزار نفر بیشترین جمعیت تحت پوشش را در استان دارا هستند.

وی با بیان اینکه صیانت از منابع با ارائه خدمات اثربخش به بیمه شدگان و پیاده سازی کامل طرح نسخه نویسی ونسخه پیچی الکترونیک از اهداف این سازمان در سال‌جاری است، افزود: از ابتدای شروع طرح نسخه نویسی الکترونیک تاکنون ۴۳۷ هزار نسخه الکترونیک در ایلام صادر و تولید شده است.

مدیر کل بیمه سلامت ایلام با اشاره به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک یادآور شد: این مهم از الزامات قانون در برنامه پنج ساله چهارم، پنجم وششم توسعه بوده که خوشبختانه در استان پیشرفت بسیار خوبی داشته و در زمینه اجرای طرح جزو استان‌های برتر کشور هستیم.

رحیمی اضافه کرد: میزان مراجعات به مراکز بهداشتی درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت ایلام سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بوده که کاهش یافته و شیوع کرونا در آن تاثیر داشته است. ۲۹۴ مرکز و موسسه طرف قرارداد و ۴۲ دفتر پیشخوان تحت پوشش بیمه سلامت در استان ۵۸۰ هزار نفری در استان ایلام هستند.

وی گفت: بیمه سلامت سالانه یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه درمان بیمه شدگان را پرداخت می کند و هم اکنون با الکترونیکی شدن خدمات افراد می توانند بدون دفترچه تنها با ارائه کد ملی از مزایای بیمه‌ای در مراکز درمانی تحت قرارداد بهره ببرند.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام تاکید کرد: ۱۲ مرکز دولتی و ۲۵۰ مرکز غیردولتی طرف قرارداد این سازمان در طرح نسخه‌ نویسی الکترونیک فعال هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.