تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

مدیر امور شعب بانک ملی:

امسال سه هزار ۲۵۹ فقره وام ازدواج در ایلام پرداخت شد

امسال سه هزار ۲۵۹ فقره وام ازدواج در ایلام پرداخت شد
ایلام - مدیر امور شعب بانک ملی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و ۲۵۹ فقره وام ازدواج توسط بانک های استان به متقاضیان پرداخت شده است.

 

طالب یاسمی روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: از این تعداد تسهیلات پرداخت شده ( سه هزار و ۲۵۹ وام ازدواج) بیشترین پرداختی با هزار و ۳۶۸ مورد مربوط شعب بانک ملی استان ایلام بوده است.

وی افزود: علاوه بر این تعداد ۲ هزار و ۱۸۹ نفر نیز برای دریافت تسهیلات ازدواج در نوبت قرار دارند که درصورت تامین اعتبار این تسهیلات پرداخت می شود.

مدیر امور شعب بانک ملی ایلام یادآور شد: در حال حاضر وام قرض الحسنه ازدواج ۱۰۰ میلیون تومانی برای زوج های کمتر از ۲۵ سال و وام ۷۰ میلیون تومانی نیز برای زوج های بالای ۳۰ سال پرداخت می شود.

یاسمی با اشاره به پرداخت تسهیلات در سال گذشته بیان کرد: سال ۹۹ تمام اعتبار وام ودیعه مسکن استان به طور ۱۰۰ درصد اختصاص یافت و در این خصوص تعداد هزار و ۹۳۳ فقره تسهیلات تخصیص و پرداخت شده است.

وی از پرداخت تسهیلات کرونایی ۶٠ تا ۱۶۰ میلیون ریالی به حساب چهار هزار و ۵۰۰ کسبه آسیب دیده خبر داد و گفت: در این مدت( سال گذشته) مبلغ ۲۹۰ میلیارد ریال وام ودیعه مسکن توسط این بانک به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک ملی ایلام افزود: باتوجه به ضرورت توجه به امر ساماندهی و ازدواج جوانان روسای بانک های عامل استان باید نسبت به تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان توجه ویژه ای داشته باشند.

یاسمی اضافه کرد: بدون شک بانک ها تسهیلات ابلاغی دیگری نیز در اختیار دارند و علاوه بر وظایف ذاتی خود باید حامی تولید و اشتغال نیز باشند چرا که مساله ازدواج جوانان به عنوان یک مساله اجتماعی مهم باید مد نظر باشد.

وی درباره کمک های مومنانه انجام شده در این ایام کرونا گفت: بانک ملی سال گذشته در مجموع ۵٠٠ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵٠ هزار تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع کرده است.

یاسمی با اشاره به واکسیناسیون کارمندان بانک های سطح استان نیز افزود: در حال حاضر تمامی کارمندان بانک های استان که حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر هستند که در برابر کرونا واکسینه شدند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.