تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی

بیشتر وزرای پیشنهادی تحول‌گرا و برنامه محور هستند

بیشتر وزرای پیشنهادی تحول‌گرا و برنامه محور هستند
قزوین - نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر وزرای پیشنهادی از سوی رئیس جمهوری تحول‌گرا و برنامه محور بوده و همچنین از سوابق کاری خوبی برخوردار هستند.

 

فاطمه محمدبیگی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: ترکیبی که برای تشکیل کابینه دولت معرفی شده دارای یک رویکرد تحول گرا است و بیشتر وزرای پیشنهادی از حیث انگیزه، برنامه و تجربه در وضعیت خوبی قرار دارند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد انقلابی ، فسادستیز و عدالت محور نیز در بین بیشتر وزرای پیشنهادی به چشم می خورد که این مهم می تواند دولت را در پیشبرد اهداف خود و خدمت رسانی بهتر به جامعه و بسط عدالت کمک کند.

وی با بیان اینکه ترکیب سنی وزرای پیشنهادی نیز نسبت به دوره های قبل کاهش قابل توجهی دارد،افزود: این مهم نشان می دهد رئیس جمهوری در استفاده از نیروهای جوان و انقلابی که در گام دوم انقلاب مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد، مصمم است.

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: فکر می کنم تا به اینجای کار به جز دو یا سه فرد پیشنهادی که از حیث تجربه و برنامه موفق به جلب نظر نمایندگان نشده اند، سایر وزرای پیشنهادی توانسته اند در نشست های برگزار شده نظرات نمایندگان و اعضای خانه ملت را به خود جلب کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز گفت: وزیر پیشنهادی از کارنامه علمی و عملی خوبی برخوردار است و با تجربه حضور در هشت سال دفاع مقدس و فعالیت های جهادی می تواند گزینه مناسبی برای تصدی وزارت بهداشت در این دوران سخت باشد.

وی ادامه داد:البته تیمی که وزیر بهداشت را در این دوره همراهی می کند نیز بسیار مهم است و باید افراد با انگیزه، توانمند و با روحیه جهادی و متخصص در این حوزه استفاده شود.

دکتر بهرام عین اللهی، متولد ۱۳۳۷، متخصص چشم پزشکی، فوق تخصص قرنیه و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است که هم اکنون ریاست بیمارستان شهید لبافی نژاد را بر عهده دارد؛ بیمارستانی که قطب چشم پزشکی کشور نیز هست.

وی در سال های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ در دوران وزارت دکتر کامران باقری لنکرانی، معاون آموزشی وزارت بهداشت بود.

عضویت در هیات بورد چشم پزشکی کشور، عضویت در هیات مدیره بانک چشم جمهوری اسلامی، مشاور سازمان بین المللی آموزش پزشکی اروپا و ریاست انجمن آموزش علوم پزشکی کشور از دیگر فعالیت های او در دو دهه گذشته است.

دکتر بهرام عین اللهی، در رقابت های دوره سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری، مشاور حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی و رییس کمیته سلامت ستاد انتخاباتی وی بود.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری اسلامی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی ۲۰ مردادماه، فهرست وزیران پیشنهادی خود را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.