تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

عضو کمیسیون شوراهای مجلس:

تحولات مثبتی در وزارت ارشاد با توانمندی و سابقه اسماعیلی شکل می‌گیرد

تحولات مثبتی در وزارت ارشاد با توانمندی و سابقه اسماعیلی شکل می‌گیرد
تهران- عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، گزینه پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را فردی توانمند، با سابقه درخشان و روحیه انقلابی و جهادی ارزیابی کرد که می‌تواند تحولات مثبتی در این وزارتخانه ایجاد کند.

 

علی حدادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ما با اشاره به سوابق خوب فکری، فرهنگی و روحیه انقلابی و جهادی «محمد مهدی اسماعیلی» گزینه پیشنهادی رییس‌جمهوری برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: در جلسه‌ای که در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با او داشتیم، برنامه‌های خوبی را ارائه کرد. در جمع بندی کمیسیون به این نتیجه رسیدیم که اسماعیلی، نیرویی توانمند با کارایی مثبت و موثر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود و می‌تواند تحول خوبی در این مجموعه ایجاد کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس یازدهم با اشاره به انتظارها از دولت انقلابی و مردمی آیت‌الله سید ابراهیم رییسی برای ایجاد تحول واقعی، افزود: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تحولی بزرگ و اثربخش در بخش‌های هنری، رسانه‌ای و سینما نیاز داریم و انتظار ما از اسماعیلی ایجاد این تحول ویژه در بخش‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد است که با حضور او این اتفاق رخ می‌دهد.

حدادی با اشاره به برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با مثبت ارزیابی کردن توانمندی و سوابق او، درباره چالش‌های پیش‌روی وزارت فرهنگ و ارشاد، گفت: متاسفانه این وزارتخانه در بخش‌های رسانه‌ای، فرهنگی، کتاب، هنری، تئاتر و سینما در این مدت نقش موثری نداشته است.

وی، گزینه پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را فردی پاسخگو، مسوول و متعهد ارزیابی کرد و افزود: وزارت ارشاد در شورای فرهنگ عمومی کشور، استان‌ها و شهرستان‌ها و در پیوست فرهنگی در هر یک از بخش‌ها، مسوولیت و وظیفه خاصی را دارد و می‌تواند اثرگذاری خوبی داشته باشد.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات زیرساختی حوزه فرهنگ و همچنین کیفیت‌بخشی که با حضور اسماعیلی در وزارت فرهنگ شکل می‌گیرد، گفت: قابلیت و توانمندی گزینه پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با روحیه انقلابی، جهادی و تفکرات او همخوانی دارد. همچنین اسماعیلی در هر یک از جایگاه‌هایی که حضور داشته، عملکرد و بازدهی خوبی داشته است.

حدادی ادامه داد: سوابق خوب و درخشان اسماعیلی و کارکرد و عملکرد او در دوره‌های گذشته در مراکزی که فعالیت داشته، از ویژگی‌های منحصر به فرد او است و اندیشه و فکر گزینه پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای هدف‌گذاری برای ایجاد تمدن نوین اسلامی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.