تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

معاون وزیر کشور:

دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات پروژه های متعددی را افتتاح کرد

دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات پروژه های متعددی را افتتاح کرد
،

 

ایلام – معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان همیاری شهرداری های کشور گفت: احداث پروژه های متعدد عمرانی و زیربنایی و تکمیل طرح های نیمه تمام با وجود تحریم ها و مشکلات گوناگون از نکات برجسته عملکردی دولت تدبیر و امید است.

جمالی نژاد روز شنبه در آیین افتتاح زیرگذر شهید احمد کشوری شهر ایلام اظهار داشت: دولت در سال های اخیر با وجود مشکلاتی چون سیل سراسری سال ۹۸، زلزله های متعدد، تحریم و موانع اقتصادی توانست خدمات ارزنده زیربنایی و عمرانی فراوانی را در نقاط مختلف کشور انجام دهد.

وی افزود: به عنوان مثال ۱۸ هزار طرح در هفته دولت و ۳۰ هزار پروژه در دهه فجر سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت که با توجه به موانع پیشرو عملکردی قابل توجه محسوب می شود.

معاون وزیر کشور یادآور شد: یکی از مهمترین اهداف دولت فعلی و دولت منتخب تکمیل طرح های نیمه تمام است که نشان از وفاق و همدلی مسوولان برای خدمات رسانی مطلوب تر به مردم و کشور است.

جمالی نژاد تاکید کرد: اما نکته مهم اینکه نباید بین مردم و مسوولان فاصله ایجاد شود بلکه مسوولان به عنوان خادم مردم باید با ارائه خدمت صادقانه اعتماد جامعه را به سوی خود جلب کنند.

فرزند شهید سرلشکر احمد کشوری نیز در این مراسم گفت: واقعیت این است که مردم نارضایتی و گله مندی دارند اما همچنان همپای مسوولان به نظام و انقلاب وفادار هستند.

علی کشوری افزود: باید میزان خدمت رسانی ها به مردم و توجه به مطالبات آنها بیشتر شود تا شاهد کاهش نارضایتی های عمومی باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری زیرگذر شهر ایلام به نام شهید کشوری، ادامه داد: شهدا به عنوان افراد برگزیده و والامقام همواره ناظر بر اعمال و عملکرد ما هستند و بدون شک آنها نگاه ویژه ای به خادمان خود دارند.

فرزند شهید کشوری ادامه داد: خون شهدا به عنوان بیمه کننده انقلاب، نظام را از ورطه های حادثه نجات بخش بوده است.

زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام در آستانه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام با حضور استاندار ایلام، فرمانده هوانیروز غرب کشور، مسوولان نظامی، امنیتی و دستگاه های اجرایی استان ایلام افتتاح شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.