تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

قهرمان قایقرانی آسیا:

وزیر پیشنهادی می تواند روزهای خوبی را برای ورزش کشور رقم بزند

وزیر پیشنهادی می تواند روزهای خوبی را برای ورزش کشور رقم بزند
کرمانشاه - قهرمان قایقرانی آسیا گفت: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان می تواند روزهای خوبی را برای ورزش کشور رقم بزند چرا که خود از جنس ورزش است.

 

«نازنین رحمانی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: پست های کلیدی مانند وزارت ورزش و جوانان باید به اهل آن سپرده شود و قطعا اگر این اتفاق صورت گیرد می توانیم شاهد روزهای خوبی در این عرصه باشیم.

وی ورزش را یکی از کارها و مشاغل تخصصی عنوان کرد و گفت: باید بپذیریم هرکسی نمی تواند در جایگاه رئیس ورزش موفق باشد مگر اینکه خود وی سال های در این عرصه کار کرده باشد.

رحمانی تصریح کرد: آقای حمید سجادی که به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان معرفی شده است خوشبختانه از سابقه بسیار خوبی در این عرصه برخوردار و قطعا می تواند گره های زیادی را باز کند.

قهرمان کرمانشاهی مسابقات روئینگ آسیا در سال ۲۰۱۷ ادامه داد: رسیدگی به رشته های مختلف ورزشی، توجه بیشتر به قهرمانان و مدال آوران، رفع مشکلات آن ها نظیر اشتغال، مسکن، بیمه و سایر همگی از جمله انتظاراتی است که از وزیر بعدی ورزش و جوانان می رود.

وی در پایان گفت: من به تحول در ورزش با حضور آقای سجادی خوشبینم و امیدوارم ورزش کشور خصوصا قایقرانی با حضور ایشان روزهای بهتری را تجربه کند.

سید حمید سجادی هزاوه (متولد ۱ فروردین ۱۳۴۸ در تهران) دونده سابق دوهای استقامت است، وی موفق ترین دونده استقامتی تاریخ ایران محسوب می‌شود که در دوران فعالیت خود رکورد تقریبا تمامی رشته‌های دوهای نیمه‌ استقامت و استقامت ایران را در اختیار داشت.

از این میان رکوردهای ایران در ۳۰۰۰ متر با مانع، ۵۰۰۰ متر و ۱۰۰۰۰ متر و دوهای داخل سالن ۱۵۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر همچنان به نام حمید سجادی ثبت شده است.

رشته تخصصی حمید سجادی ۳۰۰۰ متر با مانع بود. وی در این رشته یک بار مدال طلای قهرمانی آسیا (۱۹۹۱ کوالالامپور)، چهار بار مدال برنز قهرمانی آسیا و یک مدال نقره در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۸ بانکوک را کسب کرد.

سجادی در المپیک ۱۹۹۲ بارسلون یکی از دو نماینده (همراه با حسین شایان) و در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا تنها نماینده دو و میدانی ایران بود.

وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان دارای درجه دکترا در رشته برنامه‌ریزی در تربیت بدنی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.