تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱

بازگشت تیم ملی به خانه بعد از ۶۹۳ روز؛ جای مردم خالی

بازگشت تیم ملی به خانه بعد از ۶۹۳ روز؛ جای مردم خالی
تهران- تیم ملی فوتبال ایران پس از یک سال و ۱۰ ماه و ۲۳ روز دوباره در دیداری رسمی در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رود.

 

با اعلام شهاب‌الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال ایران، تیم ملی کشورمان در نخستین بازی خود در دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در روز یازدهم شهریورماه مقابل سوریه می‌تواند از حق میزبانی خود استفاده کند و در ورزشگاه آزادی میزبان تیم قرمزپوش خواهد بود.

فدراسیون برای به دست آوردن میزبانی مسیر دشواری را پیش روی خود داشت و باید مسائل مربوط به حق پخش و تحریم‌های موجود را با AFC مرتفع می کرد و سرانجام کنفدراسیون فوتبال آسیا با میزبانی در دیدار نخست مقابل سوریه موافقت کرد. البته به دلیل شیوع ویروس کرونا این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

آخرین باری که تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری رسمی در ورزشگاه hزادی به میدان رفت جدال با کامبوج در دور رفت مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های ۲۰۲۳ بود. جایی که شاگردان مارک ویلموتس در حضور تماشاگران زن و مرد، ۱۴ بر صفر کامبوج را در هم کوبید. پس از آن مسابقه تیم ملی در ۶ دیدار رسمی حاضر شد که هیچ یک در ایران، در تهران و در ورزشگاه آزادی نبود. تیم اسکوچیچ فقط در فروردین ماه امسال بازی دوستانه‌ای را مقابل همین تیم سوریه انجام داد که به برتری سه بر صفر منتج شد.

حالا پس از یک سال و ۱۰ ماه و ۲۳ روز یا به عبارتی دیگر پس از ۶۹۳ روز شاهد برگزاری یک دیدار رسمی از تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی خواهیم بود. بازگشتی شیرین به استادیوم خانگی که می‌توانست حلاوتش با حضور هواداران چند برابر شود اما شیوع ویروس کرونا این امتیاز را از ما گرفته است؛ حداقل فعلا./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.