تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸

سردار کریمیان در مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد نذر فرهنگی عنوان کرد:

ادای نذر در قالب تولید آثار و محتوای عاشورایی  بسیار ارزشمند است

ادای نذر در قالب تولید آثار و محتوای عاشورایی  بسیار ارزشمند است
نگاه اقتصاد

 

مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد نذر فرهنگی ویژه ایام محرم با حضور سردار کریمیان؛ جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام برگزار شد و از سید داود سجادی، سردبیر هفته نامه های ندای زاگرس و سپهر روز به همراه سایر برگزیدگان‌ تجلیل به عمل آمد.

در این  مراسم، سردار کریمیان با بیان این کا انجام مراسم  نذر فرهنگی نقطه عطف در تولید محتوای آئینی در استان است، خاطرنشان کرد:  برگزاری این نذر در قالب تولید آثار و محتوای عاشورایی کار بسیار ارزشمندی با حضور رسانه های استان در تولید محتوا بوده است.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به این که تقدیر از  متولیان این رویداد فرهنگی  ابتکاری بسیار ارزشمند  در راستای تولیدات و محتوای فرهنگی و در راستای عرض ارادت به آستان مقدس سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) بوده، اضافه کرد: تولید اثر و محتوایی که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ عاشورایی انجام می شود، بسیار ارزشمند است و  هدف همه عزیزان در این رویداد در راستای گسترش فرهنگ حسینی و ایجاد فضای معنوی در جامعه  است.

سردار کریمیان گفت:  مردم استان ایلام ارادت ویژه ای به ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) دارند و  این ارادت در ایام محرم در قالب برگزاری مراسمات و نذری ها نمود پیدا کرده است.

ایشان افزود: رسانه های استان با حضور در این رویداد در مسیر خلق آثار ماندگار قرار گرفتند و هدف هم رسیدن به قرب الهی و تکریم شعائر دینی بوده است که رویداد نذر فرهنگی به عنوان کار بدیع بسیار ارزشمند است و مومن کسی است که به درستی راه  را پیدا کند که رسانه های استان در این مسیر قرار دارند.

سردار کریمیان یادآور شد:  مسیری که در شرایط شیوع کرونا برای تولید آثار در راستای نشر فرهنگ حسینی و در ایام محرم انجام گرفته  می تواند یک نقطه عطف در تاریخ ادبیات مذهبی و آیینی ما باشد و به طور قطع این رویداد می تواند در سال های آینده دوام داشته باشد.

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع)  در ادامه تصریح کرد: محبین حضرت امام حسین(ع) هر کدام، یک شیوه را در عرض ارادت به آن حضرت دارند که هر کدام از آنها در درگاه خداوند بسیار ارزشمند هستند و  محب اهل بیت(ع) بودن و در  این مسیر حرکت کردن جزای خیر خواهد داشت.

سردار کریمیان با بیان این که در مسیر نظام و انقلاب کاری که می تواند بیشترین اثر گذاری را داشته باشد و تاثیر آن برای همه آحاد جامعه باشد، بسیار حایز اهمیت  و مورد رضایت خداوند هم واقع خواهد شد.

ایشان خاطرنشان کرد: کنگره سه هزار شهید استان ایلام در آذرماه سال جاری شروع خواهد شد و   برگزاری این کنگره باید به گونه ای باشد که تا سالها بعد از فضای معنوی با تولید و آثار معنوی بر استان حکمفرما باشد.

این مسئول یادآور شد:  مقدمات کار در بحث چاپ کتب و تولید مستندهای ویژه این کنگره و سایر برنامه ها انجام شده است.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: برگزاری این کنگره  به طور حتم فضای معنوی، راه رسم شهدا و فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه ترویج داده و همه آحاد  جامعه را پوشش خواهد داد و  آثار ماندگاری معنوی و فضای معنوی حاصل از روح بلند شهدا تا سال های سال در جامعه  باقی خواهند ماند.

سردار کریمیان افزود:  اصحاب رسانه در استان  می توانند  با تولید آثار  مقدمات برگزاری کنگره را فراهم کنند به طوری که مردم منتظر یک رویداد و اتفاق بزرگ در استان باشند و این فضا می تواند، ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی را از جامعه دور کند.

هدی علینژاد، فرشته رحیمیان، عظیم پیرانی، آزاده خرم، سمیه محمدی، حیدر داودی، فرزاد علیزاده، رمضان نوری، مجتبی قیطاسی، یحیی یعقوبی، عبدالله عزیزی، عاطفه آزادپور، معصومه بختی و محمد غلام نیا به همراه سیدداود سجادی اسدآبادی  (سردبیر گروه رسانه ای ندای زاگرس) در این رویداد حائز رتبه های برتر شدند.

لازم به ذکر است ایده ی برگزاری این رویداد توسط سرکار خانم سنجیده، مدیرمسئول طلیعه زاگرس و از روزنامه نگاران پرتلاش و پیشکسوت مطبوعات استان مطرح و به اجرا درآمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.