تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

ثبت ۳۰۶ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری ایلام

ثبت ۳۰۶ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری ایلام
ایلام - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: ۳۰۶ هزار و ۶۳۶ نفر بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان صورت گرفته است.

 

عبدالمالک شنبه‌زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: از تاریخ ۲۶ اسفندماه که مسافرت‌های‌ نوروزی آغاز شد تا دیروز چهارم فروردین ۱۴۰۱ این تعداد بازدید از اماکن گردشگری استان ایلام از سوی مسافران بومی و غیربومی انجام شده است.

وی افزود: گردشگران از جاذبه‌های گردشگرپذیر استان شامل اماکن تاریخی، تفریحی، طبیعی، مذهبی، فرهنگی و دست‌ساز (نظیر دریاچه‌های پشت سدها) دیدن می‌کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی ۳۳ هزار و ۱۷۲ مورد اقامت گردشگران مسافران نورزوی در اقامتگاه‌های زیر نظر ستاد خدمات سفر استان ایلام ثبت شده است.

شنبه‌زاده یادآور شد: مسافران نوروزی در اماکن اقامتی شامل مهمان‌پذیره، مجتمع‌های گردشگری، اقامتگاه‌های بومگردی، خانه‌های مسافر، اقامتگاه‌های موقت (چادر، زائرسراهای مساجد امامزادگان، کانکس، کمپ‌ها)، خوابگاه‌های دانشجویی، مهمانسراهای ادارات و سالن‌های وروزشی اسکان یافته‌اند.

دبیر اجرایی خدمات سفر استان ایلام با بیان اینکه آمار گردشگران استن بیشتر از این تعداد است، توضیح داد: این آمار متعلق به این اقامتگاه‌ها است درحالی که تعداد زیادی از گردشگران ومسافران نوروزی به خانه‌های اقوام و بستگان خود می‌روند و در آمار محاسبه نمی‌شوند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.