تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

امام جمعه ایلام:

برخی افراد هدفی جز گرفتن‌ پست در نظام ندارند

برخی افراد هدفی جز گرفتن‌ پست در نظام ندارند
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه با اشاره به تلاش برخی برای تصدی مقام و پست های دولتی گفت: بعضی ها هدفی بجز گرفتن پست در نظام ندارند و برای گرفتن مسوولیت دست و پا می زنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار روز یکشنبه در نشست برنامه ریزی آیین بزرگداشت هشتم شهریورماه افزود: این امر نشان از نداشتن شناخت این افراد از تکلیف واقعی خود بوده که با رسیدن به هدف دیگر احساس و انگیزه ای در انجام رسالت و مسوولیت خود نخواهند داشت.

وی ادامه داد: در شرایطی که نظام استکبار برای ضربه زدن به نظام اسلامی از تمام امکانات و اهرم های خود بهره می برد، واجب است که مسوولان و زمامداران با برخورداری از ارتباط موثر و واقعی با خدا، مردم داری، خدمت صادقانه و انقلابی، کسب پایگاه و پشتوانه مستحکم مردمی برای مقابله با جنگ های تبلیغاتی دشمان و گسترش پیام های اسلامی و انقلابی به جهان تلاش کنند.

امام‌جمعه ایلام با ذکر اینکه مسوولان نظام جمهوری اسلامی علاوه بر انجام وظایف خود باید در قبال دین مردم هم نقش آفرین باشند، افزود: برخورداری از پایگاه مردمی از عوامل مهم و تأثیرگذار موفقیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: ارتباط با خداوند و تلاش برای جلب و جذب هر چه بیشتر اعتماد مردم باید در اولویت کار مسئولان قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: مسوولان و زمامداران حکومت اسلامی باید خود را امانتدار مردم دانسته و با انجام متعهدانه رسالت و وظایف خود ، بعنوان اسوه و الگوی مورد اعتماد و اطمینان برای مردم معرفی شوند.

امام جمعه ایلام با گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر ، آنها را نمونه الگوی صادقانه خدمت و مردم مداری عنوان کرد و یادآور شد: این شهیدان والامقام در کمترین زمان زمامداری خود بیشترین خدمت را ارایه کردند و برای همین یاد و نامشان ماندگار خواهد بود.

کریمی تبار اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول حیات پربرکت خود فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده که ترور شخصیت های برجسته و تأثیرگذار نظام نمونه ای از مظلومیت این نهضت شکوهمند است.

وی تلاش های دشمنان با هدف ساقط کردن نظام اسلامی را غیر قابل وقفه دانست و افزود: به شهادت رساندن مسوولان و چهره های نظام، جنگ اقتصادی و فرهنگی و تبلیغات مسموم رسانه ای ضد ملت ایران در طول سالهای سپری شده از عمر انقلاب اسلامی همواره بوده و با هزینه های گزاف نظام استکباری بی تردید ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به وجود مشکلات کنونی کشور و سوء استفاده دشمنان از این وضعیت برای تأثیرگذار و القای روحیه یأس ملت ایران خاطرنشان کرد: مسوولان باید با احساس تکلیف و تلاش جهادی در راستای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نباشند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.