تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

شمس اللهی:

 واکسیناسیون کارکنان شرکت گاز استان ایلام آغاز شد

 واکسیناسیون کارکنان شرکت گاز استان ایلام آغاز شد
نگاه اقتصاد

 

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از آغاز واکسیناسیون کارکنان این شرکت در هفته دولت خبر داد و گفت: با هدف ریشه کنی ویروس کرونا و کاهش شیوع آن در شرکت و نیز ارائه خدمات ایمن و مطلوب‌تر به مشترکین و ارباب رجوع، طرح واکسیناسیون کارکنان شرکت گاز استان ایلام با اولویت کارکنان عملیاتی و واحد‌های مرتبط با امور مشترکین آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس اللهی افزود: طرح مذکور از هفته دولت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایلام و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور، همزمان در مرکز استان و کلیه شهرستانها آغاز شده است.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان ایلام حدود ۵۰۰ نفر شاغل در حوزه‌های عملیاتی و غیر‌عملیاتی دارد، اظهار داشت: این طرح بر اساس برنامه زمانبندی و اولویت‌های تعریف شده برای کارکنان در حال انجام است.

شمس اللهی به مکاتبات و پیگیری های انجام شده با نهادهای حوزه سلامت استان برای اجرای هرچه سریع تر طرح واکسیناسیون کارکنان شرکت گاز استان ایلام اشاره و تصریح کرد: بی شک با اجرای این طرح، ضمن حفظ سلامت و صیانت از منابع انسانی شرکت، روند ارائه خدمات به مشترکین و مراجعین گرامی بنحو شایسته‌تری صورت می‌پذیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.