تاریخ انتشار : شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

۴۰ تن مرغ روانه بازار ایلام شد

۴۰ تن مرغ روانه بازار ایلام شد
ایلام - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: مرغ بازار استان تامین شده و امروز ۴۰ تن مرغ کشتار روز روانه بازار شده است.

رضا محمدرحیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: به منظور تامین مرغ مورد نیاز مردم استان، امروز میزان قابل توجهی مرغ کشتار و وارد بازار شده و اکنون هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

وی در خصوص تغییر قیمت مرغ تاکید کرد: هیچ تصمیمی در خصوص تغییر قیمت گرفته نشده و قیمت به ازای هر کیلوگرم ۲۰۴ هزار ریال به مصرف کنندگان خواهد رسید.

رییس سازمان صمت ایلام از مردم خواست فریب التهابات و هیجانات ناشی از شایعه های بی اساس در خصوص کمبود برخی اقلام و کالاهای اساسی را نخورند و برای مصارف روزانه خود اقدام به خرید مقدار زیادی از کالاها نکنند.

محمدرحیمی افزود: اگر هر خانوار به میزان مورد نیاز مصرف ماهانه یا هفتگی خود خرید کند و از انبار کردن کالاها برای مدت زمان زیاد پرهیز کند، مشکلی در بازار ایجاد نمی شود.

وی با تقدیر از مردم با فرهنگ ایلام گفت: خوشبختانه بسیاری از مردم در استان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و امیدواریم که با توجه به شرایط کرونا از حضور غیر ضرور در بازار خودداری کنند.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت ایلام یادآور شد: خرید مایحتاج مورد نیاز و ضروری خانوار در این شرایط باید توسط یکی از اعضای خانواده و با رعایت همه پروتکل های بهداشتی صورت گیرد تا دوباره شاهد افزایش آمار مرگ و میر و ابتلا به کرونا نباشم چراکه در این صورت باز هم محدودیت ها اعمال و بازار تعطیل می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.